Uitgerekend in juni 2017

Uitgerekend in juni 2017 heet de groep. Ben benieuwd of je m kan vinden en verzoek tot lid worden in kan dienen. Geen idee of we daar eerst vrienden voor moeten zijn!

En het gevoel dat er iets vast zit in je keel.. dat heb ik ook! Best een tijdje al. Wat zou dat zijn?

 
Hi dames,

Ik heb hier nog niet eerder gereageerd, lees wel al een tijdje mee. Iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap, zou het leuk vinden om ook mee te gaan schrijven :) Ik ben Petra, 32 jaar oud en 6 juni uitgeteld van ons 1e kindje. Ben meteen de eerste ronde proberen zwanger geraakt en heb hier best wel een tijdje aan moeten wennen, ik had me ingesteld op zeker wel 6-12 maanden proberen voordat het raak zou zijn ... het bleek toch een heel stuk sneller te gaan dan verwacht :) Inmiddels ben ik er wel aan gewend. Ik voel me goed, heb eerlijk gezegd nergens last van (gehad). Niet extreem misselijk, wel iets vermoeider dan normaal maar niet heel extreem.

Ik heb nu 3 echo's gehad, 2 termijnecho's + de combinatietest, uitslag hiervan was gelukkig goed. 9 januari heb ik de 20 weken echo gepland, ben dan 19 weken zwanger. Het geslacht wil ik dan ook graag weten, ben te nieuwsgierig :) Heb geen voorkeur voor jongen of meisje, hoewel mijn gevoel steeds vaker denkt dat het een jongen is. Ik ga geen extra echo doen om het geslacht te bepalen.

Wat ik lastig vind is dat mijn partner het soms nog moeilijk vind omdat het zo snel is gegaan. Hij is bang dat ons leven zo enorm gaat veranderen en heeft hier best moeite mee, kan niet heel goed met veranderingen omgaan. Ik probeer hem het vertrouwen te geven dat, hoewel er inderdaad heel veel gaat veranderen, het op den duur goed zal komen en we ook hierin onze weg zullen vinden.

Groetjes,

Petra
 
Hoi allemaal,

Ik had me helemaal niet gerealiseerd dat er ook een forum was voor vrouwen die rond dezelfde tijd uitgerekend zijn, dus ik kom een beetje laat ook nog aanhaken! Gefeliciteerd met alle zwangerschappen natuurlijk, en ik vind het nu al leuk om mee te lezen. Ik ben Sabrina, net 26 en op 6 juni verwachten mijn man en ik ons eerste kindje. Wij zijn meer dan een jaar bezig geweest voordat het dan toch eindelijk gelukt was (de afspraak bij de huisarts om te bespreken dat het niet lukte, stond al toen de test positief was), maar tot op heden gaat alles goed!

We hebben met 8 weken onze eerste echo gehad, en dat hartje zien kloppen was toch wel zo'n geruststelling! Vervolgens met 10 weken nog een termijnecho, met 11 weken de baby nog even kunnen zien (en zelfs filmpje kunnen maken) omdat we meedoen aan een wetenschappelijke studie, met 12 weken bij de check-up weer even kunnen kijken en met 13 weken de combinatietest gehad (met een heel mooie uitslag; kans is kleiner dan 1 op 4000), dus in die weken heel vaak naar onze kleine mogen kijken. Vandaag precies 15 weken en ik heb nu toch wel weer zin in de volgende controle, weer heel even naar ons kindje kunnen kijken. :D

Veel last gehad van moodswings, vermoeidheid en misselijkheid, maar het gaat nu wel wat beter gelukkig. Wel ben ik onder extra controle i.v.m. medicijngebruik, dus vanaf het begin al bij de gynaecoloog. Er komt toch ontzettend veel op je af, dus ik vind het wel heel leuk om dat ook te kunnen delen met anderen die ongeveer even ver zijn als ik.

Ik zie dat jullie ook een Facebookgroep hebben, maar kon hem zo gauw niet vinden. Apesaartje, ik probeer jou anders zo wel even te vinden, zou jij me dan toe kunnen voegen? :)
 
Hallo allemaal,

Ik ben ook nieuw op dit forum. 7 Juni verwachten wij ons eerste kindje. Lees en reageer graag mee met jullie ervaringen ;-)

Groetjes, Sandra
 
Hoi allemaal!

Normaal ben ik niet zo van het reageren op forums etc maar ik vind het wel superleuk om te lezen hoe het gaat met andere zwangeren die ook in juni zijn uitgerekend!

Ik ben dana en ben uitgerekend op 10 juni 2017. Het was sneller dan gepland maar meer dan welkom!! We hebben as zaterdag onze echo voor het geslacht want ik ben zo benieuwd! Verder heb ik vrij weinig door dat ik zwanger ben.

Gezellig om hier de ervaringen te lezen!!

Groetjes!

Dana

 
Terug
Bovenaan