Hoi allemaal,
Ik had me helemaal niet gerealiseerd dat er ook een forum was voor vrouwen die rond dezelfde tijd uitgerekend zijn, dus ik kom een beetje laat ook nog aanhaken! Gefeliciteerd met alle zwangerschappen natuurlijk, en ik vind het nu al leuk om mee te lezen. Ik ben Sabrina, net 26 en op 6 juni verwachten mijn man en ik ons eerste kindje. Wij zijn meer dan een jaar bezig geweest voordat het dan toch eindelijk gelukt was (de afspraak bij de huisarts om te bespreken dat het niet lukte, stond al toen de test positief was), maar tot op heden gaat alles goed!
We hebben met 8 weken onze eerste echo gehad, en dat hartje zien kloppen was toch wel zo'n geruststelling! Vervolgens met 10 weken nog een termijnecho, met 11 weken de baby nog even kunnen zien (en zelfs filmpje kunnen maken) omdat we meedoen aan een wetenschappelijke studie, met 12 weken bij de check-up weer even kunnen kijken en met 13 weken de combinatietest gehad (met een heel mooie uitslag; kans is kleiner dan 1 op 4000), dus in die weken heel vaak naar onze kleine mogen kijken. Vandaag precies 15 weken en ik heb nu toch wel weer zin in de volgende controle, weer heel even naar ons kindje kunnen kijken. 😀
Veel last gehad van moodswings, vermoeidheid en misselijkheid, maar het gaat nu wel wat beter gelukkig. Wel ben ik onder extra controle i.v.m. medicijngebruik, dus vanaf het begin al bij de gynaecoloog. Er komt toch ontzettend veel op je af, dus ik vind het wel heel leuk om dat ook te kunnen delen met anderen die ongeveer even ver zijn als ik.
Ik zie dat jullie ook een Facebookgroep hebben, maar kon hem zo gauw niet vinden. Apesaartje, ik probeer jou anders zo wel even te vinden, zou jij me dan toe kunnen voegen? 🙂