Uitgerekend in maart 2017

Geloof dat niet helemaal goed ging. Wij zijn super blij met de positieve test en volgens de berekening zijn we 10 maart 2017 uitgerekend. Ik zou het leuk vinden om via dit forum elkaar beetje op de hoogte te houden en wat informatie uit te wisselen ?

Wanneer gaan jullie bellen naar de huisarts en hebben jullie ook al kwaaltjes zoals veel gerommel in onderbuik, krampen en duizelingen met opstaan ? Hoor het graag

gr Chantal

Hoi Chantal,

gefeliciteerd!

Hetzelfde hier, wij zijn ongeveer 8 maart uitgerekend, zover we nu kunnen rekenen.

Ik ben gister al bij een verloskundige geweest die bij ons in de wijk zit en een open deur beleid hanteert. Huisarts doet eigenlijk niks behalve noteren dat je zwanger bent en vertellen dat je zelf een verloskundige kunt zoeken.

Ik weet het nu een week en zat bijna de hele week voor mijn werk in het buitenland, met een overvolle agenda, het nieuws kon niet echt landen daardoor. Ik had er dus echt behoefte aan met iemand te praten die er verstand van heeft. Dat ik gister bevestigd kreeg dat alles wat ik voel normaal is (buikkrampen, pijntjes bovenin de maag, last van winderigheid, moe) en dat de verloskundige mij een spoednummer gaf waar ik in geval van nood mee kon bellen, gaf mij een veel geruster gevoel!

29 juli de vitaliteitsecho! Wij hebben er zin in :)

Hier ook 10 maart. Wij gaan na onze vakantie is bellen, dan ben ik bijna 12 weken . We gaan 25 aug bellen.

Eerste kindje?

verder heb ik wat buikkramp maar verder (nog) niks.

Als alles goed mag gaan wordt dit ons vierde (en laatste

Gefeliciteerd allemaal

ik ben nu 6 weken zwanger eerste zwangerschap .

ben benieuwd hoe jullie je zwangerschap weken tellen is het vanaf je laatste menstruatie of vanaf de eisprong ?

Hoi allemaal, wat leuk om te lezen van iedereen allemaal dus beetje dezelfde klachten. Vanmorgen gebeld met huisarts en inderdaAd die doet niet meer dan noteren en zeggen dat je zelf een afspraak me VK moet maken. Morgen kan ik bellen en willen graag een echo laten maken inderdaad . Wij trouwen 12 augustus en dan zijn we dus 10 weken zou wel leuk zijn om in week 9 dan een echo te laten maken zodat we het onze ouders kunnen vertellen! En wat betreft uitgekeken weken zwangerschap ik heb dit inderdaad gedaan vanaf eerste dag van je laatste menstruatie . Je kunt ook op internet invoeren en komt er hetzelfde uit :)  ik vind het wel heel spannend allemaal en hoop natuurlijk dat alles goed gaat. Ik ben trouwens 25 en dit zou ons eerst kindje zijn. Gr Chantal

Terug
Bovenaan