Uitgerekend in maart 2017

Hallo allemaal.

Wij zijn 23 feb uitgerekend van onze eerste spruit. Nu 6 weken en 4 dagen.

Nu sinds vanmiddag wat bruine afscheiding :( en weet niet of ik me zorgen moet maken of niet. Bij 6 weken en 1dag al een echo gehad. Ivm mijn diabetes. Hartje zagen we kloppen!! Over 3 weken terug voor 10 weken echo

Hallo allemaal.

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Voor ons ook de eerste zwangerschap, uitgerekende datum is 12 maart 2017. Heel spannend allemaal.
Vooral veel last van mijn buik, soort menstruatiepijn. Heb gehoord dat dat geen kwaad kan.

Groetjes, Els

Hallo,

Ik ben volgens de berekening 27 februari uitgerekend van ons 1e kindje.

Ik ben nu zwanger na mijn mk (was toen 6 weken zwanger). 1 menstruatie gehad en toen was het weer raak :) heel fijn! Maar ook heel onzeker en spannend!

Ik heb volgende week donderdag  (14 juli) mijn 1e echo. Kan niet wachten!  :D

Hi!

Ik ben in verwachting van ons eerste kindje. En volgens de berekeningen ben ik 12 maart uit gerekend.

Ik heb gisteren de vk gesproken en hebben gelijk 2 afspraken gemaakt.

De 1e is 29 juli. Zij gaf aan dat dit een inwendige echo word.

En de 2e afspraak staat gepland op 17 augustus. Hier moeten we een uur voor uit trekken.

Alles is nieuw voor me dus alle info is welkom

<p style="text-align: right;">Veel plezier dollie laat je ons weten hoe het gegaan is</p>
<p style="text-align: right;">Is wel wachten 29 juli lijkt mij nog lang wachten</p>
<p style="text-align: right;">Eet gezond

Hallo,

Ook wij hadden gisteren een positieve test!

Uitgerekende datum is 12 maart, dus nog heel pril

28 juli 1e afspraak bij vk, wij hebben direct voor de eerste afspraak al te horen gekregen dat we er een uur voor uit moeten trekken.

Liefs Moon

Ik houd jullie op de hoogte.

Ja 29 juli is idd erg lang wachten.

Ik heb mij wel opgegeven voor moeders voor moeders. Jullie ook?

Hoi!

Gefeliciteerd allemaal!!

Ik weet sinds gister dat ik zwanger ben. Is mijn eerste zwangerschap, super spannend!

Heb 30 juli afspraak voor een eerste echo, ben heel benieuwd.

Ik heb wel veel last van misselijkheid.. ook al een paar keer overgegeven. Heeft iemand hier ook last van?

Leuk om elkaar op de hoogte te houden :)

Terug
Bovenaan