Uitgerekend in maart 2017

Aller eerst allemaal gefeliciteerd! Hier ook na een dikke week overtijd toch een positieve test!

Zijn10 maanden bezig geweest voor onze 3e.

Nu vooral moe en zere borsten,maar ach elk kwaaltje is het waard!

Hier ook last van mn borsten en een rommelige onderbuik. Telkens het gevoel van ik moet ongesteld worden.

God dank (nog) geen last van misselijkheid.

Ben bang dat het hier mis gaat.

Gistermiddag positief getest dus vanmorgen voorde gein nog een met ochtend urine gedaan en nu heel licht tuur streepje :(

Beiden testen van de action. Helaas vaker mk gehad, hou nu hart vast

Hoi iedereen, leuk om te lezen dat er meer mensen nu hun verhaal doen op dit forum. altijd leuk om ook andermans verhalen te lezen.

wij hebben inmiddels ook een afspraak bij VK op 02*08*2016 dan zijn we 9 weken. spannend.

Ik heb mij ook aangemeld voor moeder voor moeders. Als ik iemand alleen al kan helpen met mijn plas lijkt me dat een goed idee. verder voel ik mij eigenlijk heel er goed op wat buikkrampen na.

Geniet er allemaal van.

wat vervelend om te lezen Ina. misschien toch even die van de Kruidvat halen 2 voor 5 euro. deze geven hele duidelijke strepen ( vind ik zelf )

hoever zou je nu zijn?

duim voor je dat het toch allemaal goed is.

Hoi ina.

Ik heb de dag dat ik ongesteld moest worden ook een action test gedaan... was ook heel licht streepje moest bijna een vergrootglas hebben.. ben toen na de trekpleister gegaan en heb een clearbleu gehaald die gaf duidelijk zwanger aaan (met tekst)

4 dagen later weer test gedaan vd action en die gaf nu een dik streepje aan.. hoop dat bij jou ook zo is

Groetjes kleine inimini.

Ik heb deze keer de test van sensitest gebruikt. 6 dagen voor de menstruatie kunnen die en hij gaf bij mij 8 dagen ervoor al een heel licht streepje. Ze hebben meerdere soorten. Kan ze online bestellen en in principe volgende dag discreet thuis gestuurd. Een aanrader.

Ik ken je gevoel wel ina. Ik heb zelf in maart een mk gehad. En bij elke wc gang check ik of ik nog geen bruine afscheiding heb. Gister avond had ik krampen. Dan rollen de tranen alweer over mijn wangen. Maar probeer toch maar positief te blijven! Nog 1 weekje wachten en dan naar de verloskundige!

Wat een fijne reacties. Ik ben nu 5+3 heb voor onze jongste ook eerst duidelijk getest en toen licht en daarna een mk. Huisarts zegt streep is streep maakt niet uit dat hij nu lichter is. Idd je voelt je gewoon bij voorbaat al angstig, vaak na de wc (moet toch al vaak plassen) en dan hopen dat er niets komt.

Van Mijn man moet ik blijven genieten aangezien dit toch echt de laatste x is dus dat ga ik maar proberen :)

Terug
Bovenaan