Uitgerekend in maart 2020

Kimvdv

New member
<p>Hey allemaal</p><p>Zo te zien ben ik de eerste die hier een topic start</p><p>Ik heb vandaag een positieve zwangerschapstest in mijn handen ??.</p><p>Hopelijk zijn er snel nieuwe meiden die zich toe kunnen voegen in deze groep</p>
 
Hoihoi gefeliciteerd,
ik had 5 juli een hele dikke positieve test in mijn handen.. ik denk uitgerekend op 11 maart
Wij zijn 8 maanden bezig geweest en dit word ons 1e kindje.. zO spannend en gek allemaal.. 
Afspraak voor de verloskundige staat 24 juli.. kan niet wachten!! 
Hebben jullie al klachten?.. 
Ik heb heel erg rommelende darmen.. beneden is het goed bezig met schuiven en plek maken.. 
Daarbij heb ik gevoelige borsten. Zolang ik ze niet aanraak gaat alles goed.
Van het weekend misselijk geweest maar ala ik daarna wat eet zakt het vrij snel, wel heb ik soms ontzettende rugpijn.. zeker als ik smorgens mijn bed uit kom.. en ook 0,0 energie.. Ik neem alles voor lief.. nu al allea voor ut jong hahah
 
Hoi hoi beide gefeliciteerd! 
Hier ook in maart 2020 uitgerekend ben zwanger van mn 2e kindje. Heb wel  gemerkt dat ik veel meer kwaaltjes heb dan bij mn eerste, ben enorm misselijk eigenlijk heel de dag door en energie is verr te zoeken haha maar toch de volle 100% geven voor mijn peuter van 3. 
Heel veel succes dames, we kunnen dit ??
 
Hallo,
 
ik ben 3 maart uitgerekend.
dit wordt ons 2e kindje.
22 juli een afspraak met de verloskundige. Ik heb verder weinig klachten. Meer moe en minder energie. Verder gelukkig geen klachten.
 
Hallo dames dit is me 2e zwangerschap en als alles goed is en heb het beetje goed gerekend ben ik 3 maart uitgerekend aankomende vrijdag naar verloskundige toe dan hoor ik welke datum het word ???
 
Hoi hoi,
Ook ik heb een positieve test gehad en ben uitgerekend in maart 2020. 
Ben nieuw hier op deze site dus moet nog even uitzoeken hoe het werkt ?
Voor ons word het het 3e kindje, waar we al 10 maanden voor bezig waren. Super welkom dus!
Groetjes
 
Terug
Bovenaan