Uitgerekend in maart 2020

Gisteren een zwangerschapstest gedaan en deze was POSITIEF!! ?❤
Kon het nog niet heel erg bevatten en vanmorgen samen met mijn vriend weer een test gedaan en ja hoor gelijk haha
2 dikke strepen. Zo ongelooflijk gelukkig en blij. Nu dus 4 weekjes en 3 dagen.
Ik heb zelf gelukkig nog niet echt last van zwangerschaps kwalen (niet te hard schreeuwen) ?
 
Maar in maart 2020 uitgerekend, zo benieuwd straks naar de eerste echo.
Dit word ons eerste kindje samen. (Mijn 1e mijn vriend heeft al een zoontje van bijna 5 bij zijn ex)
Super spannend en super enthousiast. 
Liefs Viola
 
Hoi allemaal,
Ik heb vorige week test gedaan en dikke vette strepen zeiden dat ik zwanger ben. Ik kon het niet helemaal geloven aangezien ik pas net gestopt was met de pil en er vanuit ging dat het wel een jaar kon duren. (Dit zeg ik echt niet om te pochen of stoer te doen, maar te laten weten hoe verrast we waren) 
ik kon het echt niet geloven dus nog een test gedaan en ja hoor het was echt zo. Yeaaaaaah!
ik ben 7 maart uitgerekend een dag voor de verjaardag van mijn vriend. Extra bijzonder. 
Ik wens iedereen veel succes en vooral veel plezier
kus Saar
 
Hallo allemaal 
 
Ook ik weet sinds een week dat ik  maart 2020 uitgeteld ben van ons tweede kindje. Spannend en o zo welkom na een aantal hormoonkuren vanwege PCOS.
Volgende week maandag de eerste afspraak bij de gyn. 
Succes allemaal en geniet ervan! 
 
Hoi dames, 
Ik ben 1 maart uitgerekend. Ik voel me totaal niet zwanger.  Dit is mijn vierde kindje.  Bij mijn vorige zwangerschappen was ik echt ziek en nu niks alleen wat moe af en toe en wat krampjes. 7 augustus heb ik mijn eerste echo. Dan duurt wachten erg lang?
 
Hoi allemaal!
 
Ik ben nu 6 weken en 5 dagen zwanger van ons eerste kindje! Ik weet het nu al 2 weken en ik heb 5 augustus pas mijn eerste echo. Ik ben zo mega benieuwd en zenuwachtig wel? En zoals ik heb uitgerekend ben ik rond 15 maart uitgerekend.❤️
Ik heb heb hiervoor een miskraam gehad bij 5 weken dus ik vind het wel allemaal een beetje spannend.
Fijne zwangerschap allemaal❤️
 
Terug
Bovenaan