Uitgerekend in mei 2018

Hoi allemaal,
Gistermiddag hebben mijn vriend en ik spontaan samen besloten op vakantie toch alvast een test te doen (NOD is pas vrijdag) met als resultaat een heel licht streepje: zwanger! :)
Dat betekent dat ik waarschijnlijk op 3 mei ben uitgerekend.
Ik zou het heel leuk vinden om met andere mama's-to-be ervaringen uit te wisselen. Extra leuk is dat natuurlijk als we rond dezelfde tijd zijn uitgerekend.
Ik kijk er naar uit!

Hoi Pollewops!
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Wij hadden vanmorgen ook een positieve test in handen.
Ik ben waarschijnlijk 1 mei uitgerekend.
Lijkt mij ook leuk om ervaringen uit te wisselen!
Hopelijk volgen er snel meer ?

Hoi Pollewops en Sharr,

hier vanochtend ook een positieve test in handen!

Ik ben waarschijnlijk 2 mei uitgerekend! Het lijkt mij ook heel leuk om samen met jullie ervaringen uit te delen!

Ik moet wel zeggen dat ik het nog niet helemaal besef en het nog erg spannend vind!

En natuurlijk, gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Geniet ervan!

Hier ook een licht streepje te pakken.

He meiden, grfeliciteerd! Hier gisteren een positieve test in handen. Eerste kindje, dus heel spannend. Waarschijnlijk 3 mei uitgerekend. 

He wat leuk om verhalen te delen!
Gefeliciteerd allemaal!!
Ik kom er gezellig bij, ik had gisteren en positieve test :) Zondag is pas mijn NOD, dus het is nog wel even spannend of mijn menstruatie uit zal blijven..
Voor ons is het ook het eerste kindje. Vorige jaar wel zwanger geweest, maar dat ik helaas een bbz geworden..
Ik ben waarschijnlijk 6 mei uitgerekend.
Roxy: ik besef het ook nog steeds niet.. Wij zijn een half jaar bezig geweest en ik heb voor mn gevoel al zoveel negatieve testen gezien dat ik het bijna niet kan geloven haha

Haha heel herkenbaar dat het bijna niet te geloven is. Ik heb gisteren nog wel 30 keer mijn test gecheckt haha! Kon er maar niet bij haha. 

Ik heb er zelfs een foto van gemaakt haha, was zo bang dat je s avonds als mn vriend er was, geen streepje meer zou zien
Hoelang zijn jullie bezig geweest om zwanger te raken?

Haha hier ook foto's van twee testen gemaakt! Ook omdat ik bang ben dat ik het straks niet meer kan zien! Ik wil dit weekend of maandag een clearblue halen met indicatie hoe lang ik zwanger ben. Ik gok nu 2 weken als ik tel vanaf de bevruchting. Normaal zou ik nu mijn laatste dag menstruatie hebben. 
Ik heb de laatste pil geslikt op 6mei. Het is dus allemaal vrij snel gegaan. 
Voor mij en mijn vriend ook de eerste zwangerschap. Ik hoop zo dat het allemaal goed blijft gaan! 
Weten jullie al wanneer jullie het gaan vertellen aan familie en vrienden? Ik merk dat ik dit nu al best lastig vind omdat ik normaal zo'n flapuit! Maar ik denk dat ik wacht tot de eerste echo en daarna naar de familie ga. Daarna zijn de vrienden aan de beurt rond week 12. 

Terug
Bovenaan