Uitgerekend in mei 2018

Klinkt goed Pollewops! Als je aan het wachten bent, duurt iedere maand te lang hoor..
12 weken is zo lang voor mijn idee haha! Terwijl de tijd best wel snel gaat natuurlijk. Voor onze ouders is het ook het eerste kleinkind, dus extra speciaal!

Wij hebben 12 september onze eerste echo, we zijn dan ruim 7 weken onderweg. Reuze spannend natuurlijk.

Leuk dat er steeds meer dames bijkomen, het is fijn even je ei kwijt te kunnen en het stiekem toch te vertellen aan iemand haha!

Ik heb precies hetzelfde, hier even je ei kwijt kunnen zodat je bij de naasten je mond kan houden. En het is natuurlijk super om contact te hebben met andere vrouwen die hetzelfde meemaken :)!
ik had zelf op maandag getest met een early van de kruidvat. Deze was erg licht. Ik zou deze dag ongesteld moeten worden. Dit gaf wat twijfel bij mij en mijn vriend. Daarna woensdag weer getest met een 2 voor €5 van de kruidvat. Deze gaf een duidelijkere streep aan. Ik heb alleen een loge nu van woensdag tot vandaag dus kon even niks. Ga zo door naar de kruidvat voor de clearblue en nog een normale test. Om er toch nog wat zekerder van te zijn. 
Maandag wil ik de huisarts bellen! Zo spannend!
Ik heb behalve wat moeheid en ontzettend rommelende darmen nog geen kwaaltjes. Merk dat mijn tepels gevoeliger worden. Ik was juist net na de conceptie een paar keer wat misselijk. Niet dat ik moest spugen maar net tegen het randje. Nu lijkt dit wat minder geworden. Maar het kan natuurlijk nog terug komen. 
Daarnaast is mijn kat sinds vandaag opvallend mijn stalker geworden. Overal waar ik ga wilt hij mee en ik krijg heel veel kopjes. 
Voor mijn ouders wordt het ook het eerste kleinkind. Voor mijn schoonouders het derde kleinkind. 
Hebben jullie al veel last van kwaaltjes? Of is het bij jullie ook nog aan de rustig kant?

Hoi Dames,
ik ben ook op 3 mei uitgerekend en het is ook ons eerste kindje.
het is wel nog spannend allemaal, want ik heb de test vorige week vrijdag gedaan en die gaf toen een licht streepje en afgelopen woensdag maar een clear bleu test gehaald en die gaf in duidelijke letters aan dat we in verwachting zijn en op de 2/3 weken zitten.
Het gekke is alleen dat ik me super goed voel op een beetje moeheid na dan, maar voor de rest heb ik nog nergens last van. Hoe is dat bij jullie ?  
Groet Nancy 

Hello allemaal,
Ik heb 2 dagen na NOD getest en ook een lichte streep met een goedkope test van de Action. Meteen die dag een ClearBlue test gehaald voor alle zekerheid. Heel duidelijk zwanger 2-3 weken.
Naast vermoeidheid en gevoelige tepels, nergens last van nog. Soms denk ik dat ik een beetje misselijk ben.. maar dat kan ook zijn omdat ik er zo mee bezig ben en er continu aan denk haha!
Fijne avond allemaal :)

Ik teste een dag na NOD, maar blijkbaar was mijn cyclus wat korter dan normaal. Meteen een knaltest en in de middag met cb getest. Die gaf meteen 3+ aan :) waarschijnlijk dat mijn cyclus toch wat korter was dan ik had aangenomen. Bij het testen was ik precies zes weken. 

Hier ook nog weinig kwaaltjes, alleen wel moe. Heb al twee dagen in de middag even op de bank liggen slapen. Doe ik normaal echt nooit haha.

Ik heb de 4e de eerste echo. Zoooo spannend! 

Wat fijn dat iedereen zich nog goed voelt! De eerste echo's staan bij sommige van jullie al gepland, spannend zeg!! Ik ga maandag de huisarts bellen.
Verder heb ik ook nog weinig kwaaltjes. Ben wel ook erg moe, maar s ochtends wel vroeg wakker uit mezelf.. Gisterenmiddag ben ik wel erg misselijk geweest. Durfde niks meer te eten, bang dat het eruit zou komen. Ben na een uurtje toen maar even op bed gaan liggen en toen ik wakker werd voelde ik me weer beter gelukkig.
Vanochtend heb ik een cb test gedaan en die gaf aan dat ik 2-3 zwanger ben. Terwijl ik nog voor NOD zit en dus 1-2 weken dacht. Het lijkt er dus op dat ik een vroege eisprong heb gehad.. Toch vind ik wel raar, ik heb altijd een cyclus van 27 dagen en ik gebruik ovulatietesten en de dag voordat ik volgens mijn cyclus mijn eisprong zou moeten hebben, had ik ook een positieve ovulatietest en cervix slijm. Ben dus benieuwd wat er blijkt uit de echo!

Gefeliciteerd iedereen die er nieuw bij is gekomen!
Voor ons zou het ons tweede kindje worden, juni 2016 is ons dochtertje geboren. Merk wel dat ik nog een beetje angstig ben, voordat ik zwanger was van ons dochtertje heb ik 2 miskramen gehad dus wel bang dat het nu weer eerst niet goed gaat. Wij wachten daarom ook met vertellen tot we de echo rond de 12 weken hebben gehad.
Heb verder eigenlijk ook nog niet echt last van kwaaltjes, op vermoeidheid na. Bij de vorige zwangerschap ook alleen erg moe geweest en had gevoelige borsten/tepels, dus ben heel benieuwd hoe dat nu gaat zijn.
woensdag komt er iemand van moeders voor moeders langs, vorige keer ook meegedaan dus nu ook weer. Zijn er meer die van plan zijn mee te doen?
onze eerste echo staat de 11e gepland, dag voordat we op vakantie gaan. Kijk er heel erg naar uit!

Leuk om te lezen dat iedereen er weer anders in staat met andere timings.

Ik heb me ook aangemeld voor moeders voor moeders maar nog geen afspraak. Vind het een kleine moeite :)

Terug
Bovenaan