Uitgerekend in mei 2018

Hallo allemaal!

Gefeliciteerd met jullie prille zwangerschappen :) Wij hadden vanmorgen ook een licht streepje. Omdat we het niet konden geloven, hebben we vanmiddag nog maar een clearblue test gedaan, zwanger 2-3.. dus het is echt waar!

We zijn ruim 2 jaar bezig voor ons eerste kindje. 1.5 jaar geleden is onze zwangerschap helaas geëindigd in een miskraam, na 10 weken. De eerste 12 weken zijn nu dus extra spannend! Wij hebben wat hulp gehad (IUI), maar dat mag de pret niet drukken!

Ik kan het echt nog steeds niet geloven:)

Gelukkig nog geen last van kwaaltjes behalve vermoeidheid. Jullie?

Oh en volgens de berekeningen 30 april uitgerekend, maar ik loop achter in het forum van de zwangerschappen die in april uitgerekend zijn, dus hoop ik dat ik hier mag blijven ?

Roxy, ik wil het het liefste ook al aan iedereen vertellen haha, maar ik wil toch wel echt wachten tot ik het hartje heb zien kloppen voordat ik het aan familie ga vertrellen. Nog even voor ons houden dus.
Gefeliciteerd CarmenSig!!!
Wat hebben jullie er een geduld voor moeten hebben zeg! Wat fijn dat het nu dan toch gelukt is! Ik duim voor je dat alles goed mag gaan.
Op vermoeidheid na heb ik nog helemaal geen klachten 

Hoi iedereen en natuurlijk gefeliciteerd!!!
ook wij hebben een positieve test en ben uitgerekend op 27 april. We hebben al 2 mooie mannetjes en hadden het niet meer verwacht. Vorige maand alle babyspullen verkocht ?. We zijn nu op vakantie en kunnen het nog steeds niet geloven. Behalve pijnlijke boobs en doodmoe voel ik me prima. Doordat het een beetje niet gepland is hoop ik toch dat ik snel alleen maar de voordelen er van ga zien en kan gaan genieten. 
Liefs

Bedankt Lisa Prins :) zo zie je, geduld wordt beloond haha!
Moeilijk hè om het niet meteen van de daken te schreeuwen haha! Wij hebben besloten de eerste echo af te wachten voor we het onze naaste familie en vrienden vertellen.
De rest van de wereld mag op de 12 weken wachten ;)

Geniet ervan allemaal! :)

Hihi ja herkenbaar dat je het het liefst uit wil schreeuwen. Hier vetellen we het bij 12 weken. Mijn man is week 8 tm 12 weg ivm zijn werk. Extra spannend dus. 

Dat worden 4 spannende weken Loura! Maar wel gelijk een hele leuke periode als jouw vriend terug komt!
Ja het is even volhouden hier! Als je binnen je vriendengroep zelfs naar elkaar roept dat je wel een tijdje op de wc zal zitten dan ben je wel gewend om het één en ander eruit te flappen! Maar nu mondje nog even op slot!

Het is al gezellig druk!
Gefeliciteerd Sharrr, Roxyyy, LauraV, Lisa Prins, CarmenSig en Iloveu met jullie zwangerschappen!
Wij zijn een half jaar bezig geweest, en dat leek eeuwen te duren, maar als je het dan achteraf bekijkt valt dat natuurlijk reuze mee. Zeker in vergelijking met jou CarmenSig... Het zal ons eerste kindje worden overigens. Mijn vriend is 28 en ik ben 31. 
Omdat ik vrij veel zwangerschapstesten had gekocht (dacht: het duurt nu al een half jaar, zal nog wel een half jaar duren ;-)), doe ik er nu elke ochtend weer eentje :), even checken of het wel écht zo is. En elke dag wordt het tweede streepje ietsje duidelijker :-D
In eerste instantie dacht ik ook: pas na 12 weken vertellen aan familie en vrienden, tenzij het bijvoorbeeld al eerder te zien is (ik zwem samen met mijn moeder...), maar ik merk nu al dat ik het liever zo snel mogelijk deel met mijn ouders (het zou hun eerste kleinkind zijn). Gelukkig zijn we nog even weg en dus lukt het me hopelijk in ieder geval stil te houden tot na de echo.
Qua kwaaltjes: ik ben wel erg snel moe en mijn 'hongergevoel' is anders. Verder had ik erg veel hoofdpijn, maar met veel water drinken (en daardoor weer vaak plassen) had ik daar gisteren gelukkig alweer geen last meer van. Dus: so far so good :)

Jaa echt lastig hé.. Begin september ga ik ook precies met vriendinnen een weekend weg en ik weet echt niet welke smoes ik kan gebruiken om geen alcohol te drinken..
Ik durf het ze nog niet te vertellen, wil eerst zeker weten dat het goed zit. Plus dat twee van de vriendinnen ook nog eens mijn schoonzussen zijn, dan weet gelijk de hele familie het. Lastig dus..
@pollewops, ik test ook nog elke dag haha bang dat het nog mis gaat omdat ik nog voor mijn NOD zit.
Hadden jullie ook voor je NOD getest?
Ik vind het wel apart. Toen ik vorig jaar zwanger was teste ik 4 dagen na mijn NOD heeeel licht. Ik twijfelde zelfs nog en heb toen de dag erna een cb test gedaan en die zei dat ik 1-2 weken zwanger was. Nu had ik 4 dagen voor mijn NOD al een streep waar je echt niet over hoeft te twijfelen. Hij wordt elke dag ook donkerder. Nu 2 dagen voor NOD is de streep al bijna net zo donker als de controle streep.
Hoe zit dat bij jullie?

Terug
Bovenaan