Uitgerekend in mei 2018

Allereerst gefeliciteerd allemaal. 
Ook ik blijk zwanger en uitgerekend in mei, de 29ste, dus het kan ook juni gaan worden uiteindelijk. We gaan het zien. Ik wist al vanaf de innesteling dat er iets niet of juist wel klopte, en ik bleek een week later gelijk te hebben. We zijn zwanger. Zaterdag hebben we het eindelijk de kids van hem verteld, gelukkig was alles dol blij. Zondag op verjaardag zijn familie verteld, ook iedereen blij. En nu mag het dus de wijde wereld in. Eindelijk. Mijn ouders waren al op de hoogte, en de familie he ik het inmiddels ook verteld. Ook net voor het eersty een hartje gehoord, heel gaaf allemaal. Zo spannend, ik zou dr een kind van krijgen. Hahaha. Leuk is nog te vertellen dat ik altijd heb geschreeuwd dat ik toch wel voor me 35ste zwanger wou zijn. Laat ik nou 7 september 35 zijn geworden, en 21 septemnber een innnesteling hebben gehad.

Dag meiden
Ik sluit me graag aan! Ik ben 34 jaar en in verwachting van onze 3e. 
Ik woon in Amsterdam. 

Ik ben 31 mei uitgerekend. 
Is er een Facebook groep voor mama’s die in mei ‘18 zijn uitgerekend? 

Groetjes

Hallo allemaal, 
allereerst allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap .
het is misschien wat laat maar ik sluit graag aan bij de groep . Ik ben 7 mei uitgerekend van onze 1e.
afgelopen maandag de spannende 20 weken echo gehad maar alles ziet er gelukkig goed uit . 
Groetjes , 

Yes! Uitgerekend op 11.06.2017 van een tweede wondertje. We hebben op dit moment al een heerlijke kindje van 10mnd. Overigens zwanger via ixci en dat was de vorige ook. Op advies van de gynaecoloog een terugplaatsing gedaan. Anders zou het waarschijnlijk niet meer lukken. 

Iedereen hier gefeliciteerd met de zwangerschap!
Ik zelf ben zwanger van mijn eerste kindje, we weten inmiddels dat het een meisje word. Ik ben uitgerekend op 29 Mei. Ik vind het zo spannend allemaal!

Allemaal gefeliciteerd met de zwangerschap 
ik ben op dot moment zwanger van de 2de wondertje 
We hebben vandaag net de 20 weken echo gehad,
en natuurlijk wilde het weer niet meewerken 
dus dat wordt volgende week weer terug 
maak me alleen beetje zorgen ze zeiden dat 
het hoofdje een beetje groot was ,maar dat
ze het volgende weer beter probeerde op te meten .
moet ik me hier over zorgen maken ?? 
Bem uit gerekend op 18 mei ☺️☺️

Gefeliciteerd allemaal!
Ik ben uitgerekend op 28 mei. Alles gaat goed met ons mannetje (dat weten we nu!) en de 20 weken echo was ook prima. Het is mijn eerste zwangerschap, dus ik vind het wel heel spannend allemaal. Wel heel bijzonder om mee te maken allemaal.
Zijn er andere vrouwen die ook in mei/juni uitgerekend zijn en die ook in Amsterdam wonen? Mijn vriendinnen zijn allemaal niet zwanger, en zou het leuk vinden om in contact te komen met wat andere vrouwen die hetzelfde meemaken op dit moment.

Terug
Bovenaan