Uitgerekend in mei 2018

Hi allemaal,
Ook ik ben uitgerekend in mei. 8 mei om precies te zijn. 
Morgen ben ik 11 weken. Na 2 miskramen zijn we blij om weer in verwachting te zijn. Maar merk wel dat Ik me nog erg onzeker voel. Ik begon met 5 weken met bruine afscheiding en met 7 weken 1dag een bloeding. Maar dit keer was alles goed gelukkig.  Ik heb sinds vanmiddag een steek aan de linkerzijde van de onderbuik. Herkent iemand dit?

Merken jullie ook dat de zwangerschapskwalen ook iets minder worden? 

Hoe gaat het met iedereen? 12 weken zijn of komen nu in zicht! Ik zelf zit nu op 12+2 en we zijn het nu aan vrienden en familie aan het vertellen. Echt super leuk om te doen! Hopelijk verdwijnen de kwaaltjes binnenkort ook een beetje, beetje energie in mijn lijf kan ik wel gebruiken. Hopelijk verloopt bij de rest het eerste trimester ook goed ? 

Hoi,

gefeliciteerd met jullie zwangerschappen.

bij mij is het in de achtste week (7+4) uitgelopen op een miskraam..
ik had last van een heel klein mini bloed verlies waarvan de verloskundige zei dat het waarschijnlijk kwam door een onschuldige reden. Dit ging zo twee dagen door en mijn vriend was nog super optimistisch. Toch had ik een spoed echo aangevraagd bij de verloskundige want ik maakte me zo'n zorgen. Ik had geen last van ochtendmisselijkheid en mijn borsten werden minder gevoelig. De volgende dag begon ik te bloeden en dat hielp niet meer op. Ik schrok zo erg en ik kon alleen maar huilen... Drie uur later bij de verloskundige bleek het bevruchte eitje niet echt gegroeid te zijn... ik had ontzettende buikpijn voor een aantal dagen totdat het vruchtzakje eruit kwam. Daarna hield de pijn ook op. We hebben het op een bijzondere plek voor ons begraven. ?

We weten in ieder geval dat we zwanger kunnen worden.
dankjewel voor het lezen van m'n verhaal..

liefs en veel geluk ?

Hallo dames,
Wat betreft de Facebook groep.... Deze zit eigenlijk redelijk vol (65+leden) mocht je nog behoefte hebben aan een leuke groep voel je vooral vrij om er zelf een op te richten.
bij vragen stuur me gerust een pb!
fijne zwangerschap gewenst !

groetjes Ellen Deckers

Hallo Allemaal!
Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen. Ik bem as dinsdag precies 14 weken. Nu begin ik mij steeds een beetje zorgen te maken wat waarschijnlijk nergens voor nodig is.
Ik heb geen kwaaltjes meer en ben lang niet zo moe meer. Maar ik voel verder ook nog niks. Dit is waarschijnlijk volkomen normaal! Mn buikje groeit wel een beetje en als ik net onder mn navel druk is dat best hard. Ook doen mijn tepels erg pijn bij kou.
Zijn er meer mensen die dit hebben??

Liefs! 

Terug
Bovenaan