Uitgerekend in november 2021

Hoi,

Afgelopen woensdag (3/3) had ik savonds een wat vage zwangerschapstest. De volgende dag vertelde CB toch echt zwanger. De dagen erna nog een aantal testen gedaan. Deze gaven ook zwanger aan! Vandaag zou mijn NOD dag zijn. Die is uitgebleven en testen geven nog steeds zwanger aan. Het is nog heeeeel pril. Daar ben ik me van bewust.

Naar mijn eigen berekeningen zou ik rond 10 november uitgerekend zijn. Zou graag kletsen met vrouwen die ook in november zijn uitgerekend.
 
Hi! Als eerst gefeliciteerd! Ik ben ook ook nog zeer pril zwanger, volgens berekeningen uitgerekend op 8 november ☺️
Hoe voel je je?
Groetjes van mij
 
Leuk! Gefeliciteerd!

Hier ook heel pril. 8 nov gok ik...
Maar de kwaaltjes zijn best serieus al, haha.
Zo moee. En mijn borsten doen echt beetje pijn..

Jullie al kwaaltjes?
 
Hoi

6-3 zou ik eigenlijk mijn NOD moeten hebben. Gistermiddag een test gedaan. En gaf 2 streepjes. Ben als het goed is 11-11-2021 uitgerekend
 
Hoi,

Gefeliciteerd! Ik ben 13-11 uitgerekend. Had eerst ook een vaag streepje dus gelijk drie verschillende tests gehaald. Deze waren allemaal positief. Het begint een beetje door te dringen want ik voel van alles. Borsten, onderrug, veel plassen, darmen.

Hoe voel jij je?
 
Gefeliciteerd allemaal! Wat leuk om te horen!

Ik voel me helemaal prima! Wat last van mijn borsten en verder (nog) nergens last van. Het is dat ik niet ongesteld ben geworden en alle testen zwanger aangaven. Want aan mijn lichaam zou ik het niet direct merken.

Omdat dit mijn eerste kindje is ben ik wat onzeker over wat wel/ niet eten etc. Er is veel op te zoeken maar ook veel onduidelijk. Vanavond uiteindelijk bij de spaghetti maar geen parmazaanse kaas gegeten ?
 
Ik ben waarschijnlijk ook in november uitgerekend. 10 maart een positieve test gedaan. Ik weet alleen niet van wanneer ik zwanger ben.. omdat ik 15 januari een miskraam heb gehad en sindsdien nog niet heb gemenstrueerd.

Over anderhalve week kan ik langs bij mijn verloskundige en weten we hopelijk meer over de termijn.

Het is pril, maar kan tussen de 4 en 8 weken nu zijn.


Dit is dan overigens mijn 3e zwangerschap, en als alles dit keer goed gaat mijn 2e kindje.
 
Ik rond 1 november uitgerekend! Hiervoor een miskraam gehad en merk dat ik het wel spannend vind. Lichtroze slijm gehad en net een ieniemienie bloedstolseltje. Over het eerste hoefde ik me geen zorgen te maken. Ook geen buikpijn en geen echt bloedverlies. Maar zo spannend!!! Hoop zo dat deze kleine frummel blijft zitten
 
Terug
Bovenaan