Uitgerekend in november 2021

Wat ontzettend leuk, gefeliciteerd!!
Ik ben er woensdag achter gekomen dat ik 4 weken zwanger ben. 24 november ben ik uitgerekend! Zo onwerkelijk, fijn, maar ergens ook wel heel erg spannend. Constant ben ik er mee bezig: 'hoort dit pijntje wel?! ' 'kan het dat ik dit voel?!' en vooral de vraag of alles goed en gezond is kan ik maar niet loslaten. Zo frustrerend. Is dat mijn onzekerheid die spreekt, of juist mijn gevoel? 
Ik had namelijk zo verwacht dat ik mij blijer zou voelen om zwanger te zijn. Ik ben ook echt super blij, maar ik voel mij vooral heel moe waardoor mijn andere emoties misschien wat afgevlakt zijn. Ik weet het niet.. 
Hoe gaan jullie daar mee om? 
 
Ik had dat de eerste week ook heel erg. Nu ben ik ruim zes weken en stabiliseert het zich. Wel heb ik goede en minder goede dagen (zoals vandaag). Het aftellen tot de eerste echo duurt lang...
 
Wat leuk om dit allemaal te lezen! Ik heb ook een positieve test in handen. En ben, denk ik, ook eind november uitgerekend.
Herken het wel hoor! Alles moet nog een plekje krijgen en er gaat weer zoveel veranderen!!
Hebben jullie al een echo gehad?
 
Jaa ik mag mij aansluiten!
Na 13 maanden is het eindelijk gelukt dmv gonalF en ovitrelle. Gisteren m'n nod en duidelijk positief getest :) eind nov uitgerekend 
 
Gefeliciteerd allemaal!! Wat leuk om van het forum 'Nod in...' door te schuiven naar het echte zwangere forum. Want ook ik ben na 1,5 jaar en een ziekenhuis traject zwanger! ? Vandaag 4+1 weken. Weet niet zeker of ik nog in dit forum hoor of december eigenlijk..  Herken me ook heel erg in alle andere verhalen, zo gespannen nu of het blijft zitten, daardoor slechter slapen en slechter concentreren. Hopelijk komt er idd wat meer rust over paar dagen ? Over 3 weken heb ik eerste echo. Spannend! 
 
Terug
Bovenaan