Uitgerekend in november 2021

Hej Allemaal
Hier rond 18 november uitgerekend.
Eerste keer dus vindt het allemaal ontzettend spannend en leuk!
Na lange tijd proberen nu meteen de eerste keer raakt na HSG onderzoek in het ziekenhuis.
Zijn er anderen die ook veel kramp in hun onderbuik buik hebben?
 
Hoi allemaal, ik heb een beetje meegelezen en wil ook mijn beleving met jullie delen :). Ik ben nu 4,5 en ben volgens de app uitgerekend op 17november. Eerste keer zwanger, vind het allemaal super spannend. Heb vanaf het moment van bevruchting(denk ik achteraf nav bijhouden symptomen) al onwijs gespannen en gevoelige borsten. Waardoor ik het door had dat er iets gaande was, was doordat ik echt enorm winderig werd. Normaal nooit en nu ga ik als een tierelier, elke dag weer. En veel pijn in de onderrug (maar dat heb ik ook als ik ongesteld moet worden) Gisteravond was het even schrikken toen ik een beetje rozig afscheiding had na het plassen. Heb voor de zekerheid de vk praktijk gebeld en daar word ik straks door terug gebeld. Ik doe nu een soort van om de dag een test om steeds maar die positief uitslag te blijven zien als een soort controle dat het sesamzaadje er nog steeds zit. Hoe gaan jullie met al die onzekerheden om? En gewoon in het doen en laten in de dag? Mijn concentratie is namelijk erg laag (door dit)... mijn vriend zegt afleiding zoeken maar ik ga dan afleiding zoeken in heel veel informatie en blogs lezen, kom dan ook bij info wat me weer bang maakt, nou enz...

 
Wat spannend en leuk allemaal! ♡♡♡

Voor mij is het ook mijn eerste kindje , op veel vragen kan ik daarom ook geen antwoord geven. Wel merk ik dat ik ook heel onzeker ben. Ik heb wat pijnlijke borsten en menstruatie blijft uit. Maar verder geen klachten. Daarom doe ik ook regelmatig een testje. En dan heb ik gewoon twee hele duidelijke rode strepen!

Gisteren wel een heftig momentje. Ik werk op een kdc met kinderen die een verstandelijke beperking en gedragsproblemen hebben. Daar komt ook wel eens agressie voor. En helaas gisteren ook. Het gebeurde heel snel (anders was ik wel eerder uit de situatie gestapt) en toen ben ik ook twee keer in mijn buik getrapt. Ik schrok daar best wel van en moest er ook van huilen (heb ik normaal nooit bij agressie.) Dus toen collega's ook maar verteld dat ik zwanger ben en ik met bepaalde cliënten niet meer wil werken. Ook contact gehad met mijn verloskundige en die zij dat nu alles nog achter mijn schaambeen zit en het mee zal vallen. Gelukkig ook geen klachten gehad!
 
Hallo allemaal!
Ik ben volgens eigen berekening 2 nov uitgerekend. Morgen de echo bij de gynaecoloog... spannend spannend spannend.. ik heb vooral veel bandenpijn en sochtends behoorlijk beroerd om uit bed te komen. Beschuitje eten doet wonderen.
Veel succes allemaal.
 
Oe wat spannend allemaal! Ik weet sinds dinsdag dat ik in verwachting ben, lang gewenst en ben als het goed is rond 7 november uitgerekend (huisarts heeft berekend op laatste menstruatie). Vorige week waren alle testen nog wit, nu knallen ze allemaal. Ik ben echt mega blij maar onwijs onzeker merk ik. En mega moe. Ik ben een slechte slaper, maar nu slaat het alles. Hopelijk gaat dat bij jullie wel okay!
 
Hallo allemaal,

Hier ook een eerste zwangerschap en 6 november uitgerekend. Allemaal super spannend en onwerkelijk. Klachten heb ik weinig, behalve enorm pijnlijke borsten! En ietwat vermoeid. Overal 1,5 week de eerste echo en ik heb het idee dat het vanaf dan pas echt een werkelijkheid wordt, omdat ik het dan echt heb kunnen zien.
Wil nog even reageren op de Parmezaanse kaas. Ben zelf namelijk een enorme kaasliefhebber, dus heb er best veel over opgezocht. Als je kaas verwarmd, bijv in een gerecht of een ovenkaas is geen enkele kaas gevaarlijk. Een supermarkt verkoopt niet of nauwelijks rauwmelkse kazen en zijn dus altijd goed. Twijfel je, check dan even of er gepasteuriseerd op staat. Staat er 'au lait cru' op, is de kaas van rauwe melk gemaakt en dus een risico! In harde kazen, die je vaak op brood eet, kan de bacterie niet voorkomen, dit geldt ook voor geiten- en schapenmelk kazen. Het gaat hier namelijk om koemelk kazen.

Iedereen veel succes en gezondheid.
 
Gefeliciteerd! Wat leuk ik ben ook pril zwanger 5 weken en volgens mijn eigen berekening 18 november uitgerekend.
 
Terug
Bovenaan