Uitgerekend in Oktober 2022

Ik ben ook de 16e uitgerekend. Voel me weer een stuk beter, hele lange tijd echt wel misselijk geweest en weinig avondeten kunnen verdragen. Avondeten gaat nog steeds niet van harte, maar verloskundige zei ook dat ik dan maar iets moest eten wat wel ging en ik lekker vond. 
Ik kan tot nu toe wel goed tegen de warmte :).
27 Mei naar de verloskundige voor 20wkn echo. 
Hoe gaat het verder met iedereen? Leuk dat dit forum weer meer wordt gebruikt in plaats van app. 

Wat leuk allemaal! Hier uitgerekend rond 10 oktober. 
ik lees ook wat over de app groep, maar nergens te vinden? Lijkt me wel leuk! 
Hier is het ons laatste kindje. 

Ik ben er zo nu en dan ook nog. Vind het heel leuk om andermans ervaringen te lezen. Het is voor ons de eerst, en na jaren lang proberen en dokteren komt onze wens eindelijk in vervulling.
Bijzondere tijd ?? Wij hebben 30 mei de 20wkn echo.

Geniet er allemaal van!!

Ik ben er ook nog :) en vind het net als hierboven leuk om andermans verhalen te lezen. 
Het is ook onze eerste. Voelen jullie de baby al bewegen? 

Ik lees ook nog mee :) ons tweede jongetje.. 2 oktober uitgerekend. 

Ik voel hem sinds 20w, placenta ligt aan de voorkant dus het is maar minimaal.. zal komende weken alleen maar steviger worden. 
Verder vooral verlies van plas als ik hoest of nies en enorme spierpijn krampen in m'n benen.. maar dat herken ik van de eerste keer. 

En jullie dames? Hoe voelen jullie je?

Hier nog iemand van eind oktober! 26e om precies te zijn. Een wiebelige start hier met een buikgriep, misselijkheid, een verkoudheid en met 12w ineens nog zodanig braken dat ik uitgedroogd was. Maar nu voel ik me goed! Wel wat moe, maar dat is oké. Het is onze 2e ?

We kunnen ook een 2e app groep aanmaken als de eerste niet meer te vinden is omdat ie vol is?

Terug
Bovenaan