Uitgerekend in Oktober 2022

Hoi allemaal, hebben jullie inmiddels al een echo gehad? Wij zijn van het weekend voor een termijnecho geweest en alles zag er goed uit, ben een dag vooruit gezet. Het kindje zag er ook al echt uit als een mensje vergeleken met 2 weken geleden, zo leuk!! Hij/zij spartelde zelfs wat met de ledematen nadat ik vroeg of ze met dit termijn al konden bewegen; ja dus?
Verder voel ik me nog steeds niet echt zwanger omdat je niets aan de buitenkant ziet en ik relatief weinig last heb van kwaaltjes. Vind het ook nog steeds best spannend/onzeker en leef als het ware van echo naar echo. Dus echt genieten van de zwangerschap doe ik nog niet helemaal. Maar goed, het bewijs dat er een kleintje groeit heb ik inmiddels al 2x gezien dus ik hoop de onzekerheid wat meer los te kunnen laten.
Hoe ervaren jullie het tot nu toe?   

Ik heb gisteren nog weer een echo gehad, nu 9w1d. Uitgerekende datum is 16 oktober.
Ook hebben we het gisteren zien bewegen, zo leuk! Ik kon zelf al een armpje en beentje herkennen :)    
Wat betreft kwaaltjes heb ik meer last dan de vorige keer. Koffie vind ik ongelooflijk stinken, mijn altijd zo lekkere tandpasta is smerig om over avondeten maar helemaal niet te spreken. Gelukkig nog niet moeten overgeven. 

Is deze topic nog actief 
Ik ben 5okt uitgerekend ( zelf 4 oktober jarig?)
Volgens mijn eigen berekening zou ik eind september zitten maar ben iets achteruit gezet. 4 echo's gehad en alles ziet er nu goed uit.  

Hoi happy flower,
is nog wel actief maar in de app die we hebben maak je meer kans op reacties haha. Paar bladzijdes terug staat de link daarnaartoe. 

wat een leuk verjaardagscadeau zou dat zijn! ik ben zelf ook bijna tegelijk met mijn oudste zoon jarig ❤️
groetjes! 

Hoi, ik ben nieuw en ben uitgerekend op 7 okt. Vandaag een echo gehad (16 weken) en alles is goed met ons meisje.
Ik woon in BE en daar blijf ik onder toezicht van het zh, is zeer gebruikelijk. Iedere 4 weken naar het zh voor controles etc. 
Is ons vierde en laatste kindje. We zijn gezegend met 2 zoons en nu ook 2 dochters. 

Terug
Bovenaan