Uitgerekend in september 2018

<p>Hoi. </p><p>Waar zijn alle september mama's. </p><p>Word in de andere groep niet echt gereageerd.  </p><p>Dus als er meiden willen  kletsen lees ik het wel! </p><p>Gr Renske </p>

Hoi. 
Ik ben zelf 26 september uitgerekend van ons 4de kindje ?. 
Is het voor jullie de eerste?
En voelen jullie je eigen goed?

Gr Renske 

Hoi. 
Ik ben zelf 26 september uitgerekend van ons 4de kindje ?. 
Is het voor jullie de eerste?
En voelen jullie je eigen goed?

Gr Renske 

Hoi ik ben 26 September uitgerekend van onze 1e.
Ik blijf eigen wel wat misselijk. En zo nu en dan flinke (misselijk makende hoofdpijn). 
Gelukkig kan ik veel uitslapen dus echt vermoeid over de dag ben ik niet. Op uitzonderingen na ?
Zelf dacht ik me wat beter te gaan voelen, maar het lijkt juist iets minder. Zelf overgegeven wat ik tot nog toe maar 1 keer had gedaan. En heel veel slijm heb ik. 
Verder al wel lekker aan het shoppen geweest voor kleertjes en kleine dingen. Zo leuk allemaal.

Hoe is het met jullie? Nog kwaaltjes?
Gr. Renate

Ik voel me eigen eigenlijk heel goed. Weinig kwaaltjes

Wel voel ik me eigen heel onzeker.
Ik ben nu 12 weken en 3 dagen zwanger  en heb amper een buikje  heb 2 hele goede echos gehad  en ben zelfs 3 dagen vooruit gezet omdat het zo hard  groeit
  na mate ik ga eten gaan me darmen opzetten en heb ik een buikje.
maar sochtends is die bijna helemaal plat
Nu ik het iedereen heb verteld van onze zwangerschap  ben ik heel bang geworden of het hartje toch  nog wel klopt of niet.
Volgendr week krijg ik ze uitslag  van de nipt test  ook daar  ben ik erg gespannen  voor

Iemand die dit herkent en onzeker is over hun buikje ?
Zo erg ik genoot  naar mijn laatste echo  zo slecht voel ik me nu.  Gelukkig heb ik woensdag  en afspraak  bij de verlos kundige en gaan ze naar het hartje luisteren

@Nicolle BVorige week zag ik opeens een buikje. Nu ben ik van mezelf ook niet de dunste. Maar ik merk vooral een soort hobbel die ontstaat net boven je schaambot.Ja en in de avond is die nog boller.Na 12 weken komt de baarmoeder ook pas boven het schaambot uit dus niet zo raar dat je niet altijd wat ziet.En ja ik ben ook wel onzeker. Elke echo is toch weer spannend. Vooral dat je zelf nog niks voelt en kan zien. Kan ook niet wachten tot ik het ga voelen. Maar ben ook heel trots dat ik zwanger ben ?❤----Hier ook wachten op de uitslag van de NIPT. Maar ik ben er zowaar niet echt gespannen voor. Denk dat het wel goed zit. 

Terug
Bovenaan