Uitgerekend in september 2018

Goedemorgen!
allereerst gefeliciteerd allemaal.
ik ben 19 sept uitgerekend, afgelopen woensdag een geslachtsbepaling gehad maar de kleine uk heeft nog niet duidelijk wat vrijgegeven helaas! Komende woensdag weer terug..
hoe gaat het bij jullie? Ik had in het begin zoooo misselijk en gaf alleen maar over. Sinds een weekje ongeveer nergens geen last meer van, gaat een wereld voor me open ha-ha.
Begin mei de 20 weken echo spannend toch wel!
Fijne en mooie zwangerschap toegewenst allemaal!
x

Iedereen gefeliciteerd! 

Ook ik ben uitgerekend in September, op de 26e, maar staat al voor de 21ste een sectio gepland. Dus de spanning van het afwachten wanneer het zal komen is er niet. 
Hier is het 3e kindje onderweg en na 2 prachtige jongens nu gezegend met een meisje.. Kan mn geluk niet op!
Hopelijk krijgt iedereen een zo fijn mogelijke zwangerschap en prachtige gezonde kindjes 

Hoi meiden.
Wat leuk dat er meer op de 26ste uitgerekend zijn. Gefeliciteerd. 
Hier gaat alles goed. Totaal geen klachten. Voel me niet echt zwanger. Het is dat mijn buik enorm hard groeit nu. Maar anders zou ik niet geloven dat ik zwanger was haha...
Ben benieuwd waar mijn buik gaat eindige voel me nu al enorm! Net een walrus haha... Mensen zien het echt al goed. Maar dat had de vk al wel voorspeld dat mijn buik hard zou gaan aangezien het mijn vierde kindje is en omdat de jongste pas 9 maanden is. 
Aankomende week eindelijk weer op controle. Misschien als ik het hartje weer gehoord heb dat ik me dan meer zwanger ga voelen. 
Gr Renske 

Hallo allemaal,
Iedereen gefeliciteerd! Ik ben nu 16+3 weken zwanger van ons 1e kindje en ik ben 20 september uitgerekend. Weinig last gehad van kwaaltjes wel erg moe geweest. Dinsdag hebben wij de geslachtsecho gehad en wij krijgen een jongentje.
Gr. Amanda

Wat leuk nog meer die in September zijn uitgerekend. Gefeliciteerd ?
Afgelopen zaterdag hebben wij een geslachtsbepalende echo gehad. En mijn gevoel zat goed. We krijgen een mannetje!
Alles zag er tot nu toe goed uit. De kleine doet het goed. De NIPT laatst was ook helemaal goed. Dus ik verwacht eigenlijk geen schokkende dingen meer.
Mijn placenta blijkt wel aan de voorkant te liggen. Waardoor ik de kleine man wss pas rond week 27 ga voelen. 
Voor de rest allen nog bij regelmaat wat misselijk en sneller hoofdpijn. Maar verder voel ik me goed.
Hoe is het met de anderen?
En is er nu een facebook groep voor September mama's?

Hoi kizznaatje.Heb geen idee of er een groep is. Heb het ook al eerder gevraagd maar nooit antwoord op gekregen hahaha.. Dus denk het wel.  Want er word nauwelijks geplaatst in de groepen van september. Wil er wel 1 aanmaken hoor. Vind wel leuk. Heb ze van mijn andere kids ook. Hier gaat het verder goed. Vrijdag weer controle spannend. Ben zo blij als ik het hartje weer kan horen. Dan ook de afspraak voor de 20wk echo inplannen. Kan zijn dat je de kleine eerder voelt hoor. Wil niets zeggen placenta aan de voorkant. Bij mijn andere 3 kids lag hij ook voor en die voelde ik op dit termijn al wel. Deze keer voel ik nog niets. Dus ben benieuwd waarom niet haha.. heeft vaak ook met ligging van baarmoeder en kindje te maken. Gr Renske 

Terug
Bovenaan