Uitgerekend in september 2018

Dat buikje komt vanzelf wel hoor.  Een bekende van mij kreeg pas bij 4 a 5 maanden een buikje en werd toen pas dikker.  Zolang de echo's goed zijn en het goed groeit hoef je niet bang te zijn hoor.  Ookal snap ik wel dat je wil dat je het nu ook gaat zien nu iedereen het mag weten. 
Ik ben nu zwanger van de 1e en merk dat ik al wel n buikje krijg. Pas m'n broeken niet meer, dus dat wordt shoppen van de week.  
Verder qua kwaaltjes gaat het nu in m'n 13e week een stuk beter.  Was de eerste 12 weken de hele dag misselijk.  Nu is dat verandert naar af en toe een vlaag. Meestal als ik te lang niks gegeten heb.
Succes met wachten op de uitslagen dames. 

Hier geen kwaaltjes meer. Eerste weken wel wat vermoeid en als ik niet op tijd at dan werd ik wat misselijk.
Nu weer wat meer energie om dingen te doen. 
Die onzekerheid is heel erg normaal hoor. Ook ik heb die. En dit is mijn 4de zwangerschap.  Vind het zelf altijd een lastige periode van de 10 tot 16 en ongeveer. Omdat je dan vaak niet veel kwaaltjes hebt maar de kleine nog niet voelt. Twijfel ik dan of het wel goed zit. Zelf al 3 goede echo's gehad. Maar dan toch denk ik wel eens zou het wel goed gaan? Kan niet wachten de kleine te voelen. Kan niet lang meer duren nu. Gelukkig herken ik het gevoel goed. Dus zal dat wat minder lang duren als bij de eerste. 
Hier verder geen testen gedaan zoals de nipt. We zien het wel. 
Hier buikje wel erg aanwezig al. Wat ik soms heel lastig vind. Ben zelf al niet heel slank. En mijn jongste is pas 9 maanden nu. Dus mijn buik weet al snel weer hoe hij moet rond worden. Vooral in de avond naar het eten. Dan lijk ik soms wel 6 maanden al ??.
Bij een eerste duurt dat vaak wat langer. Het komt vanzelf. Heeft voor en nadelen hoor. Heb bij alle kids best een flinke buik gehad. En dat is niet altijd even handig!

Ik ben zelf heel slank en lang. En mijn verloskundige zei de vorige keer al dat ik een buikje krijg dat ik bijv als ik al 35 weken zwanger  ben nog maar 25 lijk en dat mensen vaak gaan vragen ben je al zover 
Aan de ene kant zn voordeel natuurlijk maar nu wel even een dikke onzekerheid. 
Denk dat ik na de  nipt en na het horen van het hartje weer wel wat kan genieten weer denk ik.

Hoi allemaal!
Allereerst allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ook ik mag mij hier aansluiten! Ik ben 15 weken zwanger van een tweeling en uitgerekend op 11 september.
De zwangerschapskwaaltjes zijn hier flink aanwezig.. De misselijkheid en vermoeidheid begin ik aardig zat te worden! Hoop dat het nog wat minder wordt. Mijn buik is sinds de afgelopen 2 weken echt aan het groeien!
Groetjes Monique

Hoi allemaal!
Allereerst allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ook ik mag mij hier aansluiten! Ik ben 15 weken zwanger van een tweeling en uitgerekend op 11 september.
De zwangerschapskwaaltjes zijn hier flink aanwezig.. De misselijkheid en vermoeidheid begin ik aardig zat te worden! Hoop dat het nog wat minder wordt. Mijn buik is sinds de afgelopen 2 weken echt aan het groeien!
Groetjes Monique

Wauw Monique een tweeling.  Spannend!
De klachten zullen bij jou dan wel wat heftiger zijn. Vraagt veel van ons lichaam zwanger zijn. Zeker als het er 2 zijn. 
Is het een eeneiige tweeling of niet? 
Gr Renske 

Ja zeker spannend, vooral omdat het onze eerste kindjes zijn! Ze zeggen inderdaad dat je bij een tweeling twee keer zoveel hormonen in je lichaam hebt, dus daardoor ook extra last van de kwaaltjes..
Het is een twee-eiige tweeling!

Ik ben over een half uurtje ook 15 weken en uitgerekend op 26 september!:) gezellige datum zo te lezen!
Ook mijn eerste, superbijzonder allemaal.. we gaan vrijdag met een echo kijken of we een jongen of meisje krijgen, zo gaaf!!
En na weken misselijkheid moeheid gedoe met eten en belabberd voelen ben ik blij dat er soms even een uurtje ietsje beter gaat! Werken doe ik af en toe nog, alle andere activiteiten moeten even wijken, rust gaat voor...
Buikje begint langzaamaan beetje zichtbaar te worden, ik heb er weinig geduld voor merk ik:) Zie uit naar meer energie, hopelijk komt dat toch nog wel echt! 

Terug
Bovenaan