Uitgerekend in september 2018

Gefeliciteerd voor degene die al zijn bevallen!
Ik ben ook aanstaande zaterdag, morgen dus, uitgerekend.
Nog geen voortekenen tot nog toe, behalve af en toe harde buiken. Ga er dus ook vanuit dat het nog even kan duren...
Wij gaan waarschijnlijk wel voor strippen, aankomende dinsdag. Volgens de verloskundige deed het iets bij 1 op de 4 ongeveer, dus dat is ook nog maar afwachten.
Succes met wachten voor degene die ook nog wachtende zijn!

Gefeliciteerd dames?? 
15 september was ik uitgerekend, dus vandaag precies 41 weken. Ben ook nog heel braaf aan het wachten. Al wel voorweeen maar daar blijft het ook bij! Ben er nu toch wel echt klaar mee. Als ze er woensdag nog niet is, gaan we over naar inleiden...hoop dat het echt uit zichzelf komt. 

gefeliciteerd voor alle bavallen dames...
ik ben 40 weken... en zit er met smart op te wachten, niet dat ik zin het om te bevallen ;) maar ik kan niet wachten om ons 2e kindje te zien.
morgen naar de vk dus ben benieuwd of ze iets gaan doen

Ah zie nu pas dat mijn berichtje niet is geplaatst! Wij zijn 28-09 om 03:03 uur trotse ouders geworden van een klein prinsesje ❤️ 
ik was 27e voor een ctg en tijdens scan kreeg ik weeen ( wat een timing ook ) en al snel was het 3/4 cm waardoor ik in het zh moest blijven. Heel onverwachts dus!! Maar het is gelukt :)
Ze doet het hartstikke goed!! 
Hoe gaat het bij jullie? 

GEfeliciteerd dames die al zijn bevallen!!
zijn er nog septemberbabys die nog niet geboren zijn???
ik was 26 september uitgerekend, maar baby zit nog steeds in mijn buik.... 41 weken nu al
Ik zoek lotgenotenˆˆ

Terug
Bovenaan