Uitgerekend in september 2018

Ah gefeliciteerd voor diegene die al zijn bevallen..

vorige week doorgestuurd vanuit verloskundige naar gyneacoloog voor inleiden aangezien ik er volledig door heen zit.. vandaag zou ik balloncatheter krijgen zodat er ontsluiting zou ontstaan omdat ik vorige week nog pot en pot dicht zat.. nu had ik vanmorgen heel mooi 2-3 cm en heeft de gyneacoloog mij gestript. Nu rommelt het wel een beetje maar doet het al aantal week maar dit is toch anders.. af en toe velle pijn wat even aan houd en weer vertrekt.. morgenvroeg om 6 uur ziekenhuis bellen om te kijken of er plek is voor inleiden.. hopelijk dan onze kleine ontmoeten.. is allemaal super spannend maar ik probeer me zo goed mogelijk te blijven ontspannen. 

Anderen die ook nog moeten bevallen zet em op!! 

Nou ik vind het wel mooi geweest, weet niet hoe het met jullie zit?
Alles is een opgave, doet zeer en dat constante moe zijn breekt me echt op..
Sorry moest echt even klagen??

Ja ik ben er ook wel klaar mee qua pijn enzo. Bij alles wat nu anders voelt, denk ik zal het dan vandaag zover zijn, maar helaas tot nu toe nog niks. Kleine is nog best wel druk wat ook niet heel fijn is. Maarja nog max 3,5 week, al hoop ik echt dat ze al eerder komt. 

Gister bevallen van een meisje Rosa-Lynn 
Om 9 uur ‘s ochtends zijn we gestart met vliezen breken en weeenopwekkers. Om 13:42 is ze geboren.
het is supersnel gegaan wat we allemaal niet hadden verwacht. Zelfs de verloskundige zei van nou dat kan wel even duren voordat de weeen goede ontsluiting geven. Zat opgegeven moment op 6cm kon de pijn even niet meer hebben had gevraagd om iets voor de pijn. Toen binnen 20 minuten op 9 cm ontsluiting en had persdrang. Moest de pers weeen wegzuchten wat totaal geen pretje was. Maar na 50 min persen is onze mooie dochter geboren. 

Voor iedereen die wacht. Het is het waard. 

@annnee, ja dat schattige van het baby getrappel is er wel een beetje vanaf hè?De boel wordt vanbinnen gewoon vakkundig heringedeeld? 
@Jmdh, gefeliciteerd met de geboorte van Rosa-Lynn ? Fijn dat het toch nog zo snel is gegaan, doe lekker rustig aan en laat je goed verzorgen;) 

Terug
Bovenaan