Uitgerekend in september 2021

Ha Noëlle,

Gefeliciteerd!! Hoe voel je je?

Er is een ander topic over uitgerekend in augustus/september, maar die is niet heel actief, dus ik klets ook graag hier mee!

Ik ben vandaag precies 5 weken, voorlopig ben ik 24 september uitgerekend. 8 Februari staat mijn eerste echo, op 7+3.
 
Ik voel me eigenlijk wel goed. Soms wat last van misselijkheid en hoofdpijn maar verder geen klachten. En jij?

Ik heb zelf betekent dat ik 26 september ben uitgerekend en heb 12 februari m’n eerste echo met 8 weken ongeveer.
 
Leuk! We lopen redelijk gelijk op dan. Fijn dat je je goed voelt.

Ik vind het nog wel spannend hoor. Ik merk met name dat ik moe ben, en ik merk het aan mijn rug en borsten. Gelukkig niet echt last van misselijkheid. Maar ze zeggen wel eens dat de meeste klachten vanaf 6 weken pas echt opzetten.

Zou leuk zijn als er meer meiden aansluiten. Ik vind het wel leuk om ervaringen te delen en kijken hoe het met iedereen gaat
 
Hi dames!

Ik heb afgelopen woensdag mijn eerste positieve test gedaan en vandaag was mijn NOD. Zo leuk en spannend! Tot nu toe heb ik voornamelijk gevoelige borsten, veel honger, ik moet vaak plassen en af en toe een ongesteldheidsgevoel/lichte krampjes. In oktober had ik ook een positieve test, maar toen werd ik een aantal uren later toch ongesteld. Nu voelt het heel anders, ik heb een lichte innestelingsbloeding (+pijntjes) gehad en meer symptomen. Ik voelde ergens dat het deze keer raak was en was dus ook heel blij en eigenlijk onverwachts kalm toen ik de twee streepjes zag.

Voelde jullie het ook aankomen of was het meer een verrassing? :) Van harte gefeliciteerd trouwens!

Oja en volgens mijn eigen berekening ben ik rond 30 september uitgerekend. Ik heb de verloskundige nog niet gebeld, waarschijnlijk doe ik dat maandag. Wanneer hebben jullie gebeld?
 
Hi! Gefeliciteerd allemaal ?
Ik ben volgens de berekeningen 13 september uitgerekend. 1 februari de eerste echo. Zo spannend allemaal!
Tot nu toe voel ik me oke. Af en toe een beetje misselijk, gevoelige borsten, snel vermoeid en last van mijn rug. Herkent iemand dat laatste?
Liefs x
 
Hee allemaal! 
 
Ik had gisteren positieve zwangerschapstest in handen ? Voelt nog wel onwerkelijk.
 
7weken geleden, 3dec begon mijn menstruatie. Dan zou ik misschien 7weken zwanger zijn. De vorige 2 cyclussen hiervoor duurde 6/7 weken. 
 
Het zou dus ook kunnen dat ik nu 4weken ben. Dit kan ik niet zo goed achterhalen want heb geen ovutesten gebruikt. 
 
Ik klets graag met jullie mee ? 
 
Zelf ga ik samen met mijn vriend dit weekend uitzoeken wat de vervolg stappen zijn richting afspraak maken etc. Maandag ga ik denk ik bellen 
 
Terug
Bovenaan