Uitgerekend in september 2021

Lisa dat herken ik.
Ik voelde me bij 41weken ook nog héél goed. De donderdag had ik zelfs nog een taart gemaakt uit verveling. En had toen ook géén voortekenen aantal dagen ervoor. Alleen de nacht zelf begon het pas. Eerst ontlasting verliezen en ging daarna over in weeën. Schijnt dat je lichaam eerst alles oo gaat ruimen voor het andere gaat beginnen. Hierin had ik mij niet in verdiept, ook bijna nergens gelezen dat het zo kon gaan.
Succes nog even. Hopelijk kunnen jullie ook snel knuffelen met jullie kindje! ?
 
Wel top dat je je nog zo goed voelde, Kelly! Ik hoop dat het ook zo bij mij mag gaan. ? Ik heb nu al twee weken dunne ontlasting, terwijl het daarvoor juist heel goed ging. Dus ik denk steeds 'zou het?!'. Haha! Maar er is zeker iets aan de gang, ik verloor laatst ook een deel van mijn slijmprop. Zegt natuurlijk nog niks over hoe lang het nog duurt, maar het is in ieder geval een kleine verandering. We gaan het zien! Dankjewel en hopelijk gaat het goed met jullie allemaal en jullie kindjes! ❤️
 
Onze kleine Nova is er dan eindelijk! Het duurde even en ik ben uiteindelijk ingeleid wegens weinig vruchtwater en heb een pittige bevalling gehad van 30 uur. Maar wat zijn we blij en verliefd en trots! ❤️?

Inmiddels hebben we de eerste nacht saampjes overleefd. Nu hopelijk genieten van de kraamweek (ondanks de flinke knip die ik heb gehad, au ?).

Hopelijk gaat het goed met jullie!!
 
Gefeliciteerd Lisa!! Wat fijn! Oef, 30 uur, dat is geen grap. Gelukkig vervaagt dat wat als ze er is, althans zo heb het ervaren. Nu vooral genieten! ❤
 
Gefeliciteerd Lisa!! Heftig zeg, sterkte met herstel, knip is inderdaad niet erg prettig, maar als goed is herstelt het weer dat scheelt ;) 
Inmiddels is ons kleintje alweer 2,5 week en we zijn helemaal gewend, lijkt net of ie er al maanden is. De nachten vind ik wel pittig, hij komt vaak om de 2 uur, maar overdag doe ik een middagdut samen met de kleine. Gelijk de nodige knuffeluurtjes :) 
 
 
Terug
Bovenaan