Uitgerekend januari 2017

Hey klink nog ver weg 2017

Maar wij tellen af !!

We verwachten onze  3e spruit

5 januari :)

Wie nog meer :)

Hey hallo,

Gefeliciteerd!

Volgens mijn berekening zou ons eerste kindje komen op 31 dec. Maar dat zou dus ook zomaar januari 2017 kunnen worden.

Weet nu bijna 2 weken dat ik zwanger ben en vanaf die tijd heb ik er veel last van mijn darmen. Met hevige krampen en obstipatie tot gevolg. Nog meer mensen ervaring mee?

Hoi Dence,

Klinkt inderdaad nog erg ver weg en het lijkt erop dat we samen kunnen aftellen. Hier als het goed is 4 januari 2017 uitgerekend van onze 3e!

Nog erg pril allemaal en toch weer spannend maar kijk er zo enorm naar uit :)

Hey hallo!!!!

Gister getest en..... POSITIEF!!!!

Wij verwachten ons kindje tweede week januari 2017.

Wij zijn een zogenaamd samengesteld gezin.

Het is mij derde kindje en de mijn vriend wordt voor de 2de keer vader.

Dus totaal het vierde kindje... hahaha.

@Dence... ik heb jouw naam eerder voorbij zien komen... in een topic wie gaat er voor een derde? Van harte gefeliciteerd!

En de rest van de dames natuurlijk ook!

Meerdere dames die iig hun derde kindje ook al verwachten. Leuk zeg!

Dit kindje zal de helft van de week enig kind zijn, de andere helft van de week een oudere broer en zus en hebben van nu 5 en 7 en om de 2 weken nog een zus van nu 4 jaar!

Gezellige boel dus en kijk er enorm naar uit!

Spannend.... beetje misselijk af en toe al....

Hoe staat het bij jullie met de kwaaltjes?

Hoi Dames, gefeliciteerd!

Ik dacht eind december uitgerekend te zijn maar op de eerste echo (ivm eerdere miskramen stond mijn huisarts er op dat ik met 5 weken al een echo kreeg) afgelopen dinsdag was nog niks te zien, de hcg waarde was 1800 en volgens de gyn prima, dinsdag weer controle, dus het word vermoedelijk toch begin januari. Word onze eerste trouwens.

@Anouschka, dat klinkt niet echt prettig, heb je de huisarts/verloskundige/gynaecoloog gebeld? Zelf zou ik met zulke klachten toch niet gerust het weekend in gaan. Hopelijk voel je je snel beter!

Terug
Bovenaan