Uitgerekend januari 2017

Hoi allemaal,

Wat leuk om jullie ervaringen te lezen. Ik heb niet afgelopen vrijdag, maar die vrijdag daarvoor getest en de test was positief. Gelijk nog een tweede test gedaan voor de zekerheid en ook die was positief. Ben alleen nog steeds onzeker over, want het is de eerste keer. En dan ook nog wachten tot rond de tiende week voordat je naar de verloskundige kan! Maar het zal wel echt zo zijn aangezien mijn borsten behoorlijk gevoelig zijn en ik niet ongesteld ben geweest. Hadden jullie dit ook bij de eerste?

Ha Dames, wat spannend he?! Ik ook uitgerekend  van onze 2e begin januari, ik denk 4 jan. Omdat ik eerder een miskraam heb gehad durf ik nog niet heel erg blij te zijn en kan niet wachten tot de eerste echo!!

@jojo: ja dat had ik eerder en nu ook weer..gevoelige borsten. Das in ieder geval een teken dat "something is going on".. :)

Hoi allemaal,

Wij verwachten ons kindje 1 januari 2017.

echt super spannend allemaal. Over 2 weken ons intake bij verloskundige. En dan verder. Ben zo benieuwd!

Halllloootjes

als de berekeningen kloppen worden wij rond 12 januari pappa en mamma van ons eerste kindje

na anderhalf jaar aan de medicatie is het eindelijk zo ver nu zijn we 4 weken zwanger het is allemaal best eng....maar het is zeker ook echt genieten

En  het niks zeggen is zoooo moeilijk

Hier gister met beide oma's gegeten ..

Maar we willen wachten tot na de echo ..Nog even samen ervan genieten #verliefd!

Het is zeker moeilijk je mond te houden...gisteren gebruncht bij me ouders en me opa en oma's waren er ook maar ze konden het aan me zien dus die wete. Het...wij willen wachten na de 6 weken echo denken we...

Terug
Bovenaan