Uitgerekend januari 2017

Ja, je mond houden is echt heel lastig. We hebben het onze ouders al wel verteld. Vandaag een afspraak gemaakt met de verloskundige. Over 2 weken mogen we komen. Echt spannend. Dan ben ik ongeveer 8 a 9 weken zwanger. Als het dan allemaal goed is, gaan we het langzaam bekend maken! Kan niet wachten...

Haii allemaal,

Ik ben Stephany en wij zijn als het goed is uitgerekend op 13 Januari 2017!Ik van mijn 2e kindje en mijn vriend van zijn eerste kindje..

Super spannend allemaal!

Xx

@ denice

wat leuk! Wij verwachten ons tweede kindje in januari! Vorige keer een miskraam gehad dus nu is het behoorlijk spannend! Gelukkig binnenkort de eerste echo dus hopen dat het goed gaat.

Hallo!

Mijn naam is Loes en na een miskraam bij 5 weken, nu uitgerekend op 6 januari!

Ik vind het wel ontzettend spannend omdat dit ons eerste kindje is. Ook heb ik weinig klachten, dus dat maakt het nog spannender!! Het wachten duurt zolang!

Mijn eerste echo is over 18 dagen, dan ben ik 8 weken! Ik hoop dat we het gaan halen!!

Groetjes!!

N facebook is zeker leuk ..

Zal wel s zoeken als de familie op de hoogte is ..Met mn nichtje n goed leermomentje gehad ..Die ging vanalles liken ..Dus iedereen  had al Door dat r wat speelde daar ...Die fout wil ik niet maken ;)

Terug
Bovenaan