Uitgerekend juni 2015

Je hebt in da vakje verschillende onderwerpen staan (zwanger worden, zwanger zijn, baby, dreumes enz.). Hier staat ook mamaclubs bij.

Als je dan op juni 2015 klikt zie je het. Het lijkt mij oom handig om in de mamaclubs verder te gaan, omdat je hierin verschillende onderwerpen/discussies kunt aanmaken.

Vinden dit alle aanstaande juni moeders dat ook goed?

Inderdaad. Maar wellicht berichten anderen va de mobiele site. In dat geval is t 0,0 overzichtelijk dst die mamaclubs er zijn / waar ze zitten....
Scroll onder naar je pagina. Rechtsonder kun je naar de 'full site' en dan dus wat Bo hierboven zei!

hoi hoi.

Ik ben hier nieuw. ik ben nu net 6 weken zwanger. heb 3 nov mijn eerste echo.

ik vind het heel spannend, hoop echt dat het hartje klopt. mijn vriend vind het ook super leuk.

we moeten trouwen (gelukkig willen we ook trouwen met elkaar;)) en dat al over 3 maanden. dus hopen dat alles goed mag gaan.

nu heb ik last van steken en last van mijn heupen. heeft iemand daar ook ervaring mee?

gr Liesbeth

Hi @gebruiker751012, Liesbeth gefeliciteerd en welkom! Zie bovenstaande. Deze topic is gestopt. Je vindt ons bij de mamaclub van juni 2015. Zien we je daar?

Terug
Bovenaan