Uitgerekend juni 2015

Hallo allemaal,

Ook ik kan me aansluiten bij deze groep. Waarschijnlijk 14 juni uitgerekend, maar pas met tien weken zwangerschap eerste echo.. Dus nog even afwachten..
Bij mijn zoontje (10-06-2013) was ik ook op 14 juni uitgerekend.. Dus zou wel sepciaal zijn als dat nu weer zo is.

Ik heb nog weinig klachten.. behalge dat mijn emoties alle kanten opschieten.

Iedereen gefeliciteerd en een fijne zwangerschap toegewenst!
 
Hoi allemaal :) en gefeliciteerd, lekker druk hier.
Ik ben volgens mijn berekeningen eind mei uitgerekend maar omdat de eerste ook 2 weken op zich heeft laten wachten verwacht ik dat ik in juni beval. Ik ben nu 8 weken zwanger en voel mij al 1 week spuug en spuug misselijk :( het is zo erg dat ik te weinig eet en drink en dan ook nog overgeef. Zelfs met zetpillen tegen de misselijkheid blijf ik misselijk, wel stukken beter gelukkig. De poepluiers van mijn 10 maanden oude zoon helpen hier ook niet bij lol. Morgen mag ik op controle om te lijken of ik genoeg vocht binnen krijg. Ik ben benieuwd.
 
Bij mij is er nu een beetje paniek. Heb net licht/bruinachtig bloedverlies gezien.
Morgen afspraak met de verloskundige, als t misgaat is er niet veel dat we kunnen doen. Alleen afwachten dus.
Mijn buikpijn baarde me al zorgen vanaf het begin, ik heb het nu nog alhoewel het niet heftig is. Het is meer zeurend (menstruatiepijn) af en toe aanwezig, dat kon ik mij niet herinneren met mijn 1e kind 12 jr. terug.

Ik hou jullie op de hoogte, hoop niet dat ik mezelf vroegtijdig moet afmelden bij deze leuke juni clubje vol a.s mama's...
 
@gebruiker673955; owjee.. spannend!! Heel veel succes morgen! Hopelijk blijft t vruchtje zitten!

@bliesener; wat naar dat je zo misselijk bent! Had je dat bij de eerste zwangerschap ook?
 
@ gebruiker673955 pff vervelend en spannend. Oud bloed is nog niet erg maar wel helder rood bloed. Hopelijk zet het niet door.
@ 8mamalove8 nee had dat bij de eerste helemaal niet zo erg. Toen was ik in periodes misselijk nu de hele dag door. Was ook verbaasd dat het nu zo heftig is. Nog paar weken en dan is het hopelijk over.
 
Niet zo goed helaas...

Bloedverlies veranderde van licht roze/bruin naar bruinachtig gisteren. Vanaf vanochtend donkerbruin naar bruin/rood met hele kleine stolseltjes (niet zoveel, hooguit 1/3 van een kleine maandverbandje). We moesten om 10.30 bij de verloskundige zijn, ze sprak ons nog moed in. We spraken af om het af te wachten en pas vanaf week 7 een echo te doen (dan zag je meer en zeker kans dat we t hartje konden horen) en bellen als t bloed meer werd.
We gingen met nog een beetje hoop weg van daar.
Naar mate de dag vorderde nam mijn menstruatiepijn toe en zo ook het bloedverlies. Dat is nu in de avond helderrood met stolseltjes.
Ik denk dat dit het was voor ons en we hebben elkaar getroost met het idee dat het vruchtje niet goed was.
We hadden ons beiden zo op deze baby verheugd, dus dit is echt een tegenslag.

Ik zal morgenochtend de verloskundige bellen, meer valt er toch niet aan te doen dan afwachten totdat alles eruit is. Niemand kan dit nog tegenhouden. Die echo volgende week vrijdag kan nog doorgaan, al is t maar om te kijken of ik "schoon" ben vermoed ik.
Ik denk dat ik door de hormonen nog niet uitgehuild ben, ik voel m'n borsten ook nog alsof er nog niets aan de hand is.
Alleen die buikpijn blijft aanhouden, is een irritante aanwezige menstruatiepijn...
En het gekke is dat baarde me al vanaf t begin zorgen.
Alsof mijn onderbewustzijn me al vertelde dat dat niet goed was.

 
Terug
Bovenaan