Uitgerekend juni 2018

Hoi meiden,

gefeliciteerd! Ik ben 19 Juni uitgerekend van ons eerste kindje. Ongelofelijk spannend allemaal. We hadden ook eerst Eem miskraam en daarna gelijk weer raak. Voor alle vrouwen bij wie dat ook is gebeurd, het is heftig He? Ik had kort na mijn miskraam mijn auto tegen een paal gereden met uitrijden van een parkeervak. Gewoon omdat ik nog zo emotioneel was van alle baby’s die ik gezien had in het zwembad?
Je lichaam heeft dan echt wat te verwerken. Nu gelukkig wel alles goed met de baby.
liefs anita

Hallo dames,

ik ben zwanger van ons derde wonder. Dit is echt een verrassings zwangerschap slikte gewoon de pil maar we zijn heel blij met deze zwangerschap. Ik ben 18 juli uitgerekend mijn dochter en zoontje hopen beide op een zusje voor mij maakt het geslacht niet uit als hij of zijnmaar gezond is. Morgen bellen voor een afspraak voor de 20 weken echo.

Hallo Allemaal,

Vandaag mag ik het dan eindelijk defenitief zeggen. Ik ben zwanger!
Het was allemaal even spannend of ons kindje gezond was.
Ik heb een genetische afwijking waarin er 50% kans was dat ons kindje het ook kreeg.
Nu heb ik gehoord dat ons kindje gezond is en dat ik het 6 juni in ons midden mag verwachten.
Ik wil dan ook graag bij de facebook groep en in de APP als dat mogelijk is!

Groetjes Sterre

Hallo allemaal.

Ik ben zwanger van ons 2e wondertje. na tien jaar mogen wij eindelijk weer vertellen dat wij weer in verwachting zijn. Er zijn een aantal zware jaren aan vooraf gegaan. Ik was 18 op het moment dat ik zwanger en bevallen was. Onze zoon is op 12 juni 2008 geboren. Na anderhalf jaar na onze zoon zijn geboorte zijn we getrouwd. Vrij kort er na hadden we wel weer zoiets van "zullen we voor een 2e gaan" uiteindelijk lukte dat dus niet zo gemakkelijk en zijn we na een jaar proberen naar het ziekenhuis verwezen. Dat heeft zo'n 5 jaar geduurt, we hadden weer tijd voor ons zelf nodig en hadden een break genomen. Voor ons en onze zoon. Nu naar 2 jaar zonder ziekenhuis, zijn we spontaan zwanger geworden. Precies 10 jaar na mijn 1e zwangerschap! Ik noem het een WONDER! Ik ben rond 20 juni uitgerekend! Ik vind het heel spannend. En ben ook constant bang dat het mis kan gaan. Ik heb hier geen reden voor! Maar het is gewoon omdat het zo lang heeft geduurt wil ik natuurlijk niet dat het mis gaat. Nou dit was een beetje mijn verhaal (in het kort?). 
Groetjes eline 

Hoi dames!
Na een tijdje afwezig te zijn geweest op dit forum toch maar weer eens gezellig komen kijken.
Ik ben momenteel zwanger van ons tweede kindje, welke we rond 10 juni verwachten. Wij hebben al een zoontje van bijna 3,5 jaar.
Super leuk en spannend weer. Over twee weken hebben we de 20-weken echo, en we zijn zeer benieuwd naar het geslacht.

Hoi Moeders die uitgerekend zijn in juni 2018! Ik heb een verzoek voor jullie dat iemand misschien leuk vindt:

GEZOCHT: JONGE AANSTAANDE MOEDER
Zie jij het jonge moederschap met veel vertrouwen en enthousiasme tegemoet en vertel je daar graag over? En vind je het leuk om met een groepje (familie, vriendinnen, vrienden, buren, jaarclub, yogagroep etc) met de trein naar de Rai in Amsterdam te reizen om de Negenmaandenbeurs te bezoeken? Dan zoeken we jou!
Voor een internetfilm voor de NS zoeken we een aanstaande moeder (max 25 jaar) die vertelt over haar motivatie om jong moeder te worden. Tijdens de Negenmaandenbeurs in Amsterdam (21 t/m 25 feb in de Rai) ben je zichtbaar zwanger. Jij en je reisgenoten worden thuis en onderweg gefilmd. Jullie krijgen de treinreis gratis en er is een vergoeding.

Stuur een PM voor meer info, of mail naar laraaerts@gmail.com. 

Hoi lieve dames,
Ik ben hier vandaag voor het eerst. Eigenlijk had ik al die tijd al behoefte om te kletsen met andere mama's maar ik heb me er toch niet altijd toe gezet. Wel altijd stiekem rond gekeken voor advies maar dat was het tot nu toe. 
Nu het einde nadert (03 - 06 - 2018) vinden ik en mijn vriend het allemaal zo spannend en sinds ik vorige maand met verlof ben gegaan kan ik totaal niet meer stil blijven zitten. Mijn vriend heeft zijn eigen bedrijf en is gewoon lekker druk maar voor mij nu pfffffff. Het wachten duurt en duurt maar!
Wat doen jullie tegen de verveling? En het lijkt me heel leuk om me bij jullie te mogen voegen :) 
P.S. ik zie dat jullie niet echt meer actief geweest zijn? Overgegaan op app? 
Veel liefs!!

Terug
Bovenaan