Uitgerekend juni 2018

Ik ben op dit moment 12+2, en heb 14dec een controle afspraak staan. 12 december geslachtsbepaling echo en dan 18e de gender reveal party!

Ik ben op dit moment 12+2, en heb 14dec een controle afspraak staan. 12 december geslachtsbepaling echo en dan 18e de gender reveal party!

Hoera onze tweede echo was gelukkig goed! Het kindje was precies een week gegroeid, het hartje klopte goed snel en er was ook geen bloed meer te zien in de baarmoeder. Heel apart, als dit de eerste echo was geweest had niemand ooit geweten dat het even heel spannend was geweest. Zo zie je maar dat zo'n vroege echo ook niet alles is. Bij mij liep het zo omdat we dachten dat ik al verder zwanger was vanwege mijn onregelmatige cyclus. Ik ben nu op 26 juni uitgerekend. 
Succes met jullie zwangerschappen ook! De 12 weken echo is toch ook wel weer spannend, hè!

Welkom allemaal :)
Vandaag hadden we eerste afspraak intake in ziekenhuis wegens onze medische achtergrond.
Bloed laten prikken en nu even wachten op alle uitslagen.
Vrijdag mogen we voor de 10 weken echo. Ben benieuwd:)
Er is een app groep maar misschien is het een idee om een nieuwe te beginnen.
Voor de Facebook groep moet je even een paar pagina's terug lezen.

Goedemorgen allemaal, 
Hoe gaat het met jullie zwangerschappen?
Wij zijn vandaag 10.3 en hebben op 18 december weer de volgende echo staan. 
Ik werk full time maar merk dat het erg pittig is om de werkdagen door te komen.
Mijn energie is ver weg, maar dat heb ik er zeker voor over. Ook de misselijkheid neem ik voor lief, al is het soms niet zo prettig. 
Fijne dag allemaal. 
Groetjes, Gwen

Goedemorgen!
Hier inmiddels vandaag precies 14 weken. Een goede uitslag van de combinatietest en nu lekker genieten tot de 20 weken echo op 16 januari :)
Inmiddels gaat het met mij wel weer lekker, de misselijkheid is op zn eindje :)

Hallo allemaal, 
Ik heb afgelopen dinsdag de termijnecho gehad en ben uitgerekend op 27 juni.?
Dit is mijn 2e zwangerschap. Wij hebben een zoontje van bijna 2.?
Liefs Mariël 

Hallo,
Hierbij meld ik mij ook.
Na een miskraam in juni vandaag 12 weken zwanger. Mijn uitgerekende datum is 23 juni 2018.
Ik heb al drie echo's gehad. De eerste omdat ik ging vliegen en de verloskundige zeker wilde weten of de zwangerschap geen buitenbaarmoederlijke was. De tweede met 5 weken en 4 dagen. De derde met 10 weken en 2 dagen. Overmorgen weer een echo. Ik ben heel erg blij dat ik het kindje al zo vaak heb mogen zien. Ik ben toch flink onzeker. Ik heb veel buikpijn (gehad). Maar gelukkig nog steeds alleen maar positieve berichten van de verloskundige.
Ik word voor het eerst mama. Ik kan niet wachten. :)
Liefs, Sanneke

Terug
Bovenaan