Uitgerekend juni 2023

Zijn er al dames die uitgerekend zijn in juni 2023? Laten we hier ervaringen uitwisselen en elkaar op de hoogte houden!

Ik had mijn eerste positieve test vorige week, en alle testlijntjes lopen sindsdien mooi op. Op 2 november hebben we de eerste echo. Super spannend! Dit is ons eerste kindje.

Ik ben benieuwd wie er nog meer goed nieuws hebben deze maand! :)

Ik ben nu 7 weken en een paar dagen. Ik heb 13 augustus een miskraam gehad maar  9 september was ik al weer zwanger. Ik ben dus weliswaar wel in mei uitgerekend.... Ik heb volgende week dinsdag de eerste echo. Door de angst van de miskraam heb ik mij van het weekend pas aangemeld bij de verloskundige. Dit is ons 2e kindje.   liefs!

Oh, wat spannend allemaal! Ik kan me voorstellen dat je een tijdje gewacht hebt vanwege de miskraam. Ik duim voor je dat je een mooie en positieve echo mag krijgen volgende week! Voel je je er op zich wel zeker over? Of is de angst op het moment nog wat meer aanwezig? 

Ik ben ook uitgerekend in juni! Vorigr week positieve test en 4 november me eerste echo!

Ik heb alleen sinds begin deze week menstruatie achtige krampen, irts heftiger wel dan gewone menstruatie. aanvalsgewijs. Geen bloedverlies. Het is me eerste zwangerschap en dus ook echt onbekend hier mee, hebben er meer hier last van? 

@rijstkoker zie nu dat je op mijn topic hebt gereageerd, dat je dezelfde klachten hebt! Ik word er best onzeker van..

Heel spannend inderdaad! Bij de vorige wist mijn dochter al dat ik zwanger was voordat we het verteld hadden maar laten vertelde ze ook dat de 'baby weg' was. Waardoor ik er toch wel soort van op voorbereid was. Dus zolang mijn dochter nu nog niks zegt heb ik wel rust. Ze beweerd zelfs dat het er twee zijn! Dus dat maakt mij wel beetje nerveus haha. Zelf voel ik nog geen connectie moet ik eerlijk bekennen. Geen idee waar dat aan ligt, had bij mijn dochter gedroomd waardoor ik na 5 weken (pas) wist dat ik zwanger was. Maar wel direct een connectie.

Ben toch benieuwd: zijn jullie door blijven testen met zwangerschapstesten na je eerste positieve? Ik heb dat dus wel gedaan, vooral omdat ik een maand wachten tot de eerste echo nog ZO bizar lang vind. Het voelt nog zo gek. De ene dag heb ik wat minder vertrouwen (bijv. toen ik kramp kreeg), en de afgelopen dagen voel ik me juist weer heel zeker dat het allemaal goed gaat en dat ik me geen zorgen hoef te maken. Wat een rollercoaster haha.

Ik heb gisteren trouwens zwangerschaps multivitaminen gekocht omdat er in mijn normale vitaminemix vitamine A zat, wat slecht schijnt te zijn. Heb ze helemaal onderin mijn tas gepropt omdat ik nog door moest naar kantoor. Ik zag al helemaal voor me dat ik iets uit mijn tas moest pakken en dat dan die verpakking waar super groot 'ZWANGER' op staat er ook uit zou vallen voor het oog van mijn collega's ;-)

Ik ben ook uitgerekend in juni! Kan het bijna niet geloven, zo bijzonder..! Afgelopen zaterdag overtijd en positief getest. Ik heb tot nu toe maar één keer getest, omdat de lijntjes heel duidelijk waren. Maar ik snap wat je bedoelt.. ik ga vandaag na het werk nog een test kopen, gewoon omdat het enorm onwerkelijk blijft. Wat betreft het vertrouwen, dat herken ik ook heel erg. Begin deze week had ik steeds lichte krampjes (ik ben nu +/- 5 weken) en dan wordt je toch iets onzeker (met name na het raadplegen van Google ?). Maar de laatste dagen juist weer een heel goed en zeker gevoel, echt een rollercoaster inderdaad haha. Jezelf steeds een beetje herpakken en vertrouwen hebben dat het goed komt ?

Terug
Bovenaan