Uitgerekend juni 2023

Wat fijn voor jullie Molliee en Alittlebite! Gefeliciteerd!

En wat leuk om te zien dat het topic steeds voller komt te staan met mensen die zo zoetjes aan ook een positieve test in handen hebben :)

Hallo iedereen ☺
Hier ook precies 6 weekjes zwanger van ons 2e kindje! Wel heel nerveus of alles goed zit ivm met eerdere MA, volgende week woensdag de eerste echo? Hopelijk hebben we allemaal gezonde juni kindjes over een paar maanden ?

Ik heb sinds gisteravond als ik (sorry voor de details ;)) een scheetje laat of ontlasting heb bruin vaginaal bloedverlies. Bij plassen of tussendoor nergens last van. Mijn ontlasting patroon is sowieso drama sinds ik zwanger ben.
Zijn er die ervaring hiermee hebben of dit nu ook hebben? 
Ben er ontzettend bang van..

Gefeliciteerd Thee-leutje! Spannend, die eerste tijd. Zeker na een miskraam. Ik duim voor jullie dat alles goed mag zijn. ❤️

@Gebruiker10404265, dat van die ontlasting herken ik ook. Vorige zwangerschap had ik daar ook last van. Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik ook meerdere keren bloedverlies gehad, onverklaarbaar. Ik ben blijkbaar erg goed 'doorbloed' en heb snel een gesprongen vaatje oid. Dus het hoeft niets te betekenen. Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, maar ik hoop dat dit wat gerust mag stellen. Je kunt natuurlijk altijd even de verloskundige bellen als je het niet vertrouwd. 

Dankjewel voor je reactie! Dat stelt me gerust! Ik heb vandaag de gyn gebeld ivm pcos loop ik in het ziekenhuis, ik word maandag er over terug gebeld. Tot die tijd maar hopen dat het niet erger word... 
Maar fijn om te lezen dat het dus niet altijd foute boel hoeft te zijn, schrik er namelijk elke keer van..

Hoi allemaal ik had gisteren een positieve test :) 
Uitgerekend rond mijn eigen verjaardag eind juni haha. 
Voel me nog niet super zwanger moet ik zeggen. Wel last van mijn borsten en stoelgang is inderdaad ook een ding.
Vind deze begin periode wel spannend. Ben blij als de 12 weken voorbij zijn. 
Heb 7 november een kennismaking met de verloskundige maar nog geen echo. 
Vind die weken altijd zo vaag ook,  ben op papier 4 weken nog wat maar in realiteit was de bevruchting pas 1,5 week geleden. Dus 12 weken zal in mijn geval pas 9,5 maand pfff haha
Dus die uitgerekende datum zal ik ruimschoots overheen gaan en niemand die mij gaat verleiden tot inleiden! Heb ik wel langer verlof :p

Gefeliciteerd nieuwe dames die erbij zijn gekomen!
Hier donderdag 3 november de eerste echo, zo spannend. 
Hoe gaat het met jullie "kwaaltjes" mijn borsten doen echt niet normaal pijn, fijn met m'n 3 jarige dochter die heerlijk veel wilt knuffelen haha! Ze zijn ook al echt veel voller. Verder s morgens wel wat misselijk, vooral in de auto als ik zelf niet rij en slaap niet geweldig.. er vroeg wakker zoals nu ook weer haha.
Moet wel zeggen dat ik die kwaaltjes een fijne bevestiging vind in deze spannend eerste periode zeker tot aan de eerste echo. 

Gefeliciteerd Noenoe! Is het je eerste kindje? 
@gebruiker10404265, gelukkig dat je wat ben gerustgesteld en dat de gynaecoloog je maandag terugbelt. Met bloedverlies is het altijd fijn als ze even extra aandacht voor je hebben. 
@Molliee, dubbel hè die kwaaltjes. Een fijne bevestiging, maar ook wel vermoeiend haha. Ik ben vooral erg vermoeid, soms een beetje misselijk en voel inderdaad ook de verandering in m'n borsten. Ik voel ook wel echt de veranderingen onder in m'n buik, dat er weer een boel gaande is. Obstipatie.. ook zo'n fijne bijkomstigheid.. ?
Ik heb trouwens koorts sinds gisteren, dat vind ik wel spannend. Wetende dat dit in deze periode niet zo goed is.. 

Terug
Bovenaan