Uitgerekend juni 2023

Haha ik heb in totaal 3 keer getest! 1x omdat mijn dochter al een week beweerde dat ik een baby in mijn buik had, ik dacht dat ze vergeven was dat de baby al weg was, dus 3 dagen voor de verwachte menstruatie dag. Daarna heb ik na de dag van mijn menstruatie getest omdat ik wilde zien of het nu wel echt opliep. En de derde keer op vakantie met een clearblue test, hopende dat er eindelijk 3+ zou staan op de test. En ja hoor!

Soms heb ik wel eens dat er wat uit komt en dan raak ik toch wel in paniek. Bang voor bloed! Zelfs nu ben ik daar nog angstig voor.

Ik heb 2x getest! 2x dik positief. 
Voorlopig test ik nu niet meer (denk ik;-)) omdat als het mis zou gaan je dan toch voorlopig nog positief test.

Maar de control freak die ik ben zal het misschien toch stiekem nog eens doen haha.
Buitenom de erge krampen voel ik me verder moe maar goed! Zo spannend hé, wachten tot de eerste echo.. 
Heb vandaag wel contact gehad met de gyn over mijn krampen, kan er helemaal bij horen. Zolang er geen bloedverlies is niks om zorgen over te maken zei hij. Kan tot 12 weken duren..(wow haha!)

Ohh Miko en anderen, gefeliciteerd! :D

Ik wil helemaal niemand paranoia maken met mijn door blijven testen hoor, straks breng ik je nog op een idee door mijn bericht. Dat was niet de bedoeling!

Ik moet zeggen dat ik er sinds dinsdag/woensdag prettiger in sta. Ik begin steeds duidelijker te merken dat ik echt zwanger ben en de krampjes zijn nu een stuk minder heftig dan eerst. Dat geeft toch wat rust. Aan het eind van de dag heb ik nu trouwens zo'n opgeblazen buik de afgelopen dagen! Hebben jullie dat ook? Ik weet dat het mijn darmen zijn, maar in de spiegel lijkt het dan echt al wel een klein zwanger buikje. Heel grappig! Maar ik voel me nu dus goed en heb er vertrouwen in. Dit hele zwanger zijn is een goede les in geduld hebben en vertrouwen op mijn lijf, nu al! :)

Wat fijn dat je zelf wat verandering voelt! 
ik heb inderdaad ook aan het einde van de dag een 'buikje'. Als ik in bed lig en het is dan ochtend dan zie je het ook een klein beetje! Heel apart!

Zijn er meer van jullie die veel moeite hebben met de ontlasting? Ik heb het gevoel dat mijn menstruatie krampen hier vandaan komen, dat alles tegen elkaar aan drukt. Net weer een aanval gehad, vind dat best heftig voelen. 

Hi dames,
Gefeliciteerd allemaal.
Ik klets ook graag mee. Dit weekend positief getest, nog super pril maar mega blij.
Dit is ons 2e kindje, we hebben al een dochter van 3.
Zo dankbaar dat het ons weer gegund is.
Hier ook veel krampjes, gezwollen borsten en verder echt een heel duidelijk gevoel die ik herken van mijn vorige zwangerschap, lastig uit te leggen haha. 
Ik ga denk ik over een weekje de vk bellen voor een eerste echo afspraak.
Hoop dat alles goed gaat, zoveel zin in dit avontuur.

Hi meiden, 
Van harte gefeliciteerd allemaal! ?
Ik klets ook graag mee. Ik had afgelopen zondag een positieve test en denk dat ik rond de vierenhalve week ben, maar ik heb een onregelmatige cyclus.. dus we wachten maar af. Hier ook op 4 november de eerste echo.
Ik ben trouwens zwanger van ons tweede kindje. Onze eerste is geboren in juni 2021 en ik gok dat ik rond zijn verjaardag uitgerekend zal zijn. Timing. Maar voor nu eerst uitkijken naar die spannende eerste echo's. 
@Molliee, herkenbaar, dat je je gewoon net zo voelde als tijdens je vorige zwangerschap. Ik wist ook voor ik de test omdraaide al zo goed als zeker dat ie positief zou zijn.
Ik weet niet wie het zei van die krampjes, maar dat past inderdaad gewoon bij een zwangerschap. Er gebeurt nogal wat in je baarmoeder op dit moment. Ik had daar de vorige zwangerschap best wat 'last' van en nu voel ik het ook weer. 

Terug
Bovenaan