Uitgerekend juni 2024

Hoi allemaal, ik zag dat er nog geen topic over was dus ik dacht: laat ik het initiatief nemen.

Ik ben op dit moment 6+1 en uitgerekend op 5 juni 2024. Aanstaande maandag hebben wij onze eerste echo en dit vind ik super spannend!


Met dit topic hoop ik mijn ervaringen en struggels te kunnen delen met vrouwen die ongeveer even ver zijn in hun zwangerschap.

Hopelijk sluiten er veel vrouwen aan bij dit topic.

Liefs
 
Hoi!

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben aanstaande zondag 6 weken en volgens apps ben ik 9 juni uitgerekend. Wij hebben 27 oktober onze eerste echo, spannend!!!
Hoe voel je je?

Liefs
 
Gefeliciteerd iedereen! Ik ben morgen (zondag) ook 6 weken, 24ste 1ste echo.

Dit word ons 2de kindje.

Tot nu toe voel ik me niet zwanger behalve ontzettende hoofdpijn elke dag, jullie?
 
@Mommytobe!! @Muis gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Wat soort het wachten tot die eerste echo lang hè! Ik voel mij gelukkig wel goed. Behalve dat ik mij de hele dag met vlagen een soort van wagenziek voel. @Muis hoofdpijn lijkt mij ook vervelend.

Gister een telefonisch gesprek gehad met moeders voor moeders. Maandag worden de kratten bezorgt en mag ik mijn steentje bijdragen. Mijn partner en ik zijn via een ziekenhuis traject na de 2e iui zwanger geworden. Voor mij voelt dit alsof ik wat terug kan doen aangezien ik zelf ook medicatie heb moeten gebruiken.
 
Gefeliciteerd allemaal

Hier 3e zwangerschap na de vorige keer helaas een mk. Uitgerekende datum is 11/14 juni. 1e echo pas 1 november ik sta qwa gevoel nog 'uit' ( moeilijk uitleggen) wat denk ik niet eens een slecht iets is. Bij de mk had ik namelijk het voorgevoel dat het niet goed was. Ik heb stemmingswisselingen, hoofdpijn, sterke reukzin en vermoeidheid.
Liefs van mij
 
@Mommytobe!! @Muis gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Wat soort het wachten tot die eerste echo lang hè! Ik voel mij gelukkig wel goed. Behalve dat ik mij de hele dag met vlagen een soort van wagenziek voel. @Muis hoofdpijn lijkt mij ook vervelend.

Gister een telefonisch gesprek gehad met moeders voor moeders. Maandag worden de kratten bezorgt en mag ik mijn steentje bijdragen. Mijn partner en ik zijn via een ziekenhuis traject na de 2e iui zwanger geworden. Voor mij voelt dit alsof ik wat terug kan doen aangezien ik zelf ook medicatie heb moeten gebruiken.
 
Hoi Hope23,

Super lief dat je meedoet aan moeders voor moeders ik heb dit ook gedaan bij mijn 1e zwangerschap en mijn 2e ook totdat het helaas mis ging.

Groetjes
 
Hoi allemaal, nogmaals gefeliciteerd aan iedereen!

@Hope23 Wat fijn dat het na jullie traject gelukt is! En lief dat je meedoet aan moeders voor moeders. Ik ga mij ook eens inlezen! En inderdaad het wachten duurt zoooo lang! Het blijft nu nog steeds zo onwerkelijk!
@Muis Wat naar dat je zoveel hoofdpijn hebt. Ik heb eigenlijk alleen last van vermoeidheid en pijnlijke borsten/tepels..

Liefs!
 
Terug
Bovenaan