Uitgerekend juni 2024

Het is nog pril en ik mag al eerder komen vanwege de mk de lastste keer. Als ik te vroeg ga dan zien we misschien nog niks en maakte ik me dan juist zorgen volgens de gynaecoloog. Even uitzingen tot iig 1 november. Ik heb nu geen slecht voor gevoel maar ik voel zeg maar even niks (denk niet dat dat persee een slecht iets is)
Ja dat is ook zo, kan alleen maar zorgen voor extra stress. Hoe gaat het met je? Kan je het wat meer los laten?

Ja dat is ook zo, kan alleen maar zorgen voor extra stress. Hoe gaat het met je? Kan je het wat meer los laten?
Ik voel me vrij rustig eigenlijk, lief dat je het vraagt als het niet goed zou gaan dan heb ik daar toch geen invloed op. Ik heb nog steeds dat blanco gevoel dat is beter als het onderbuik gevoel dat het niet goed is wat ik bij mijn mk had. Heb inmiddels als kwaaltje erbij dat mijn darmen traag zijn hier drink ik nu psyllium vezels voor andere is het niet te doen

Hey danes,
Hoe gaat het bij en met jullie? Hebben jullie veel kwaaltjes en welke allemaal?

Fijn weekend gewenst warme groetjes van mij
Hier gaat het goed. Ben alleen de hele dag misselijk en niet veel kunnen eten ivm de misselijkheid. Gelukkig hoef ik niet over te geven.

Even terugkomend op jou vorige bericht. Fijn dat je nu niet zo’n onderbuik gevoel hebt. Ik denk dat wij, als er wat mis is, intuïtief dat goed kunnen aanvoelen. Helaas heb jij dat dus al een keer mee gemaakt.

Terug
Bovenaan