Super gefeliciteerd wat een goed nieuwsWat fijn! gefelciteerd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Super gefeliciteerd wat een goed nieuwsWat fijn! gefelciteerd
Nog een paar nachtjes slapen, dan zien jullie jullie wondertje!Oh wat fijn, hele opluchting en geruststelling als je het voor het eerst ziet, wij moeten nog 1 week wachten, duurt heeel lang
Ja dat is ook zo, kan alleen maar zorgen voor extra stress. Hoe gaat het met je? Kan je het wat meer los laten?Het is nog pril en ik mag al eerder komen vanwege de mk de lastste keer. Als ik te vroeg ga dan zien we misschien nog niks en maakte ik me dan juist zorgen volgens de gynaecoloog. Even uitzingen tot iig 1 november. Ik heb nu geen slecht voor gevoel maar ik voel zeg maar even niks (denk niet dat dat persee een slecht iets is)
Ik voel me vrij rustig eigenlijk, lief dat je het vraagt als het niet goed zou gaan dan heb ik daar toch geen invloed op. Ik heb nog steeds dat blanco gevoel dat is beter als het onderbuik gevoel dat het niet goed is wat ik bij mijn mk had. Heb inmiddels als kwaaltje erbij dat mijn darmen traag zijn hier drink ik nu psyllium vezels voor andere is het niet te doenJa dat is ook zo, kan alleen maar zorgen voor extra stress. Hoe gaat het met je? Kan je het wat meer los laten?
Hier gaat het goed. Ben alleen de hele dag misselijk en niet veel kunnen eten ivm de misselijkheid. Gelukkig hoef ik niet over te geven.Hey danes,
Hoe gaat het bij en met jullie? Hebben jullie veel kwaaltjes en welke allemaal?
Fijn weekend gewenst warme groetjes van mij
Geweldig, gefeliciteerdGisteren de 1ste echo gehad en een mooi kloppend hartje gezien , uitgerekende datum voor nu op 19 juni