Uitgerekend juni 2024

Goedemorgen, gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap!
Ik had afgelopen vrijdag een positieve test, onverwachts...

Ik ben 42 en heb al 4 kinderen van mijn vorige man. Zij zijn 15, 14, 12 en 11.
Nu dus in verwachting van mijn nieuwe partner waar ik al 5 jaar mee ben...
Was wel een beetje schrikken als ik eerlijk mag zijn.

Liefs..
 
Jij ook gefeliciteerd, ik snap dat het ergens wel schrikken is. Ik heb ook angst de vorige keer was het mis en nu heb ik weer geen pijnlijke borsten pffff. De eerste weken waren ze wel wat zwaar en anders als normaal maar nu lijken ze weer normaal, ik ben zo bang dat het niet goed gaat
 
Hi allemaal!

Gisteren heb ik de eerste echo gehad. Alles zag er prachtig uit. Heel magisch om het hartje te zien kloppen. Vandaag ben ik officieel 6+6 weken zwanger.
 
Goedemorgen, gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap!
Ik had afgelopen vrijdag een positieve test, onverwachts...

Ik ben 42 en heb al 4 kinderen van mijn vorige man. Zij zijn 15, 14, 12 en 11.
Nu dus in verwachting van mijn nieuwe partner waar ik al 5 jaar mee ben...
Was wel een beetje schrikken als ik eerlijk mag zijn.

Liefs..
Ik snap dat het erg schrikken was. Hoe reageerde jou partner?
 
Jij ook gefeliciteerd, ik snap dat het ergens wel schrikken is. Ik heb ook angst de vorige keer was het mis en nu heb ik weer geen pijnlijke borsten pffff. De eerste weken waren ze wel wat zwaar en anders als normaal maar nu lijken ze weer normaal, ik ben zo bang dat het niet goed gaat
Kan je niet de verloskundige bellen en je zorgen uitspreken? Wellicht mag je langs komen om te kijken of alles oké is. Dat zal denk ik een hoop rust geven
 
Kan je niet de verloskundige bellen en je zorgen uitspreken? Wellicht mag je langs komen om te kijken of alles oké is. Dat zal denk ik een hoop rust geven
Het is nog pril en ik mag al eerder komen vanwege de mk de lastste keer. Als ik te vroeg ga dan zien we misschien nog niks en maakte ik me dan juist zorgen volgens de gynaecoloog. Even uitzingen tot iig 1 november. Ik heb nu geen slecht voor gevoel maar ik voel zeg maar even niks (denk niet dat dat persee een slecht iets is)
 
Terug
Bovenaan