Uitgerekend maart 2019

<p>Ik kon me niet inhouden...vanochtend (op de NOD) nog een keer getest. En binnen 1 minuut een mooie lijn die een stukje donkerder was dan afgelopen maandag.</p><p>Ik denk dat ik dit topic officieel mag openen...</p><p>Nog meer BFP's?</p>

Hee!
nou dan mag ik je feliciteren TTessy :)
ik heb net een early zwangerschapstest gedaan.. ( 3 dgn voor NOD ) en hij gaf een licht streepje ?
Kan het haast niet geloven joh! Nu wachten tot m’n man thuis komt en ik het nieuws kan vertellen

Yesss hier ook vandaag op nod een (voorzichtig) positieve test ? maar ook vanaf maandag al positief getest haha maar het streepje wordt langzaamaan steeds duidelijker

Wat leuk! Gefeliciteerd allemaal!
Mijn cyclus is zelfs met clomid nog erg onregelmatig dus ik weet niet precies wanneer ik uitgerekend zou zijn, maar ik denk begin maart (of waarschijnlijk zal ik pas in maart bevallen als alles goed gaat haha). 
Gister had ik ineens een positieve test. Ik was zo verbaasd. De dag er voor had ik een klein beetje bloedverlies dus ik dacht oh daar gaan we weer. Weer ongesteld... maar daarna niets meer. Dus toch maar even een test gedaan en wat een verrassing zeg! 
Wij hebben al twee meisjes van 2,5 en 14 maanden, maar toch is het weer spanned hoor! 

@MamaEE; gefeliciteerd! Hier ook hoor, ik had ook wat bloedverlies maandag maar testte toch positief. En had al een donkerdere lijn woensdag. 
Ik ben ook eind februari, begin maart. Zal wel begin maart worden. 
Als alles goed gaat natuurlijk...dat vind ik nog erg spannend omdat het de vorige keer mis ging bij 9 weken.

@TTessy 
Oh lees dat het voor jou ook niet de eerste zwangerschap is. Bij mij is het ook met 9 weken fout gegaan. Ben je snel weer zwanger geraakt?
Maakt het wel extra spannend nu he!! 

jeeeej! Wat leuk zo snel een topic al! Gefeliciteerd iedereen!
Hier afgelopen woensdag mijn nod en gisteren een dikke vette positieve test na de 10e ronde eindelijk! ???
wat ontzettend toevallig dat het bij jullie ook is mis gegaan bij 9weken ? bij mij ook wat er voor zorgt dat ik nog erg voorzichtig ben in het blij zijn! Herkennen jullie dit ook?

Terug
Bovenaan