Uitgerekend maart 2019

Hoi dames!
Wat ontzettend leuk dat er een topic hierover is, allereerst gefeliciteerd allemaal en ik behoor ook tot de club :) vandaag de early test gedaan waar een licht + streepje te zien was, vervolgens de clearblue en die gaf 1-2 weken aan. Ps: ik ben hier nieuw en dit is mijn eerste zwangerschap. Zo spannend!!
Wanneer raden jullie aan de huisarts te bellen?

Dag @Melisjee jij ook gefeliciteerd! Eerste keer zwanger ook net zo spannend! ?????? 
Bij onze plaatselijke verloskundige praktijk wordt aangeraden gewoon direct contact met hun op te nemen zodra je een positieve test in handen hebt, door hun wordt je dan heerlijk aan het handje mee genomen, aangezien er nogal veel bij komt kijken ☺️ 
de huisarts op de hoogte stellen is misschien handig zodat je zwangerschap eventueel bij hen bekend is, maar hoeft niet perse! 

ik mag me hier ook bij aansluiten..gister en vandaag getest en toch echt 100% positief... mijn NOD is eigelijk pas morgen..  

hoe voelt iedereen zich?

Gefeliciteerd allemaal! 
Ik ben toch zo vreselijk moe en nu al vaak misselijk in de nacht en ochtend. En dan ben ik nog maar 4 of 5 weken zwanger ofzo! Ik ga er maar vanuit dat het ook snel weer over is haha. 
Hoe gaat het met jullie allemaal? 

Gefeliciteerd allemaal.

Ik mag me ook aansluiten 21 juni positief getest en even uitgerekend dat ik  maart ben uitgerekend.
Ik voel me eigenlijk niet heel anders als normaal jullie wel?

@Ninaa ik had mijn echo op 14 maart jongstleden toen ze erachter kwamen dat het hartje niet klopte en het vruchtje meette toen 7wk+5 terwijl ik al 8+6 was. Dus het heeft bij mij 3 maanden geduurd, dus best snel!
Ik probeer niet meer elke dag hier te zitten want ik maak mezelf helemaal gek, ik heb 12 juli een eerste afspraak. Ik vind het doodeng!
Bij jou ook niet je eerste zwangerschap?
@Kirsten ik voel me moe en heb af en toe van die kokhals aanvallen, voor de rest voel ik niet zoveel eigenlijk.

Hoi allemaal,
Iedereen gefeliciteerd!! Ik mag me hier ook aansluiten :) Zo happy, van het weekend positief getest. Voor ons is het de tweede (maar we zijn er al even uit want onze dochter is deze maand 9 geworden). Dit was de 3e ronde voor ons, had nooooit gedacht dat het zo snel zou gaan...
Ik voel een hoop gerommel in m'n buik en heb 's ochtends last van lichte misselijkheid maar nog niks wat echt vervelend is.
@Kirsten, bij onze eerste kreeg ik pas bij 7 weken last van kwaaltjes, dus kan nog komen ;) 
@TTessy, wat fijn dat je zo snel weer zwanger bent geraakt!  

Terug
Bovenaan