Uitgerekend mei 2019

<p>Hoi Meiden,</p><p>Van de week getest en volgens eigen berekening uitgerekend op 3 mei. Zijn er nog meer in mei uitgerekend zodat we ervaringen met elkaar kunnen delen?</p>

Hoi Madeliefje,
Ik heb gisteren ook licht positief getest, maar ben erg onzeker omdat ik hiervoor twee keer een miskraam heb gehad. Dus hoop dat het deze keer wel goed gaat. 

Dag dames,
Ik heb vandaag positief getest en volgens mijn eigen berekeningen 2 mei uitgerekend als alles goed mag gaan❤
Jullie ook gefeliciteerd en dit is de eerste keer dat ik zwanger ben

Gefeliciteerd DaphneP! 

Het is voor mij mijn 6e zwangerschap en als het goed gaat is het ons 3e kindje. Het is dus al een paar keer misgegaan (ook één keer voor onze eerste zoon), maar probeer maar vertrouwen te hebben (dat gaat vast het ene moment beter dan het andere). Als het goed gaat, ben ik 4 mei uitgerekend volgens mijn eigen berekening. 

Hi meiden! Allemaal gefeliciteerd! Voor ons 3e zwangerschap en tweede kindje. Ik ben zo onzeker, hebben jullie dat ook? Heb over 2,5 week een eerste echo gepland om hopelijk het hartje te zien.

Hoi dames, ten eerste: gefeliciteerd allemaal! Wat een bijzondere periode gaan we (hopelijk) tegemoet. Dit was de derde ronde voor een tweede kindje en ik heb gister en vandaag heel licht positief getest. Zit op dit moment 4 of 5 dagen van mijn nod, deed de test vandaag al omdat ik de bestelde testen ontvangen had en me niet in kon houden, haha! Had niet verwacht dat er al een streepje te zien zou zijn, dus ik probeer me nog een beetje te beschermen, mocht het toch fout gaan.. Uitgerekende datum is 7 of 8 mei. 

Terug
Bovenaan