Uitgerekend mei 2019

@ Madeliefjee, ja dat heb ik dus ook, maar ik zit dan ook nog een aantal dagen van mijn nod af en heb nog geen 'knaltest' gehad. Dus hopelijk ben ik er na mijn nod wat meer gerust op dat het goed gaat en ik écht zwanger ben. En dat gevoel zal alleen maar versterkt worden zodra we onze eerste echo hebben :)

Morgen mijn NOD. Vandaag toch maar getest omdat ik al vanaf dinsdag misselijk ben en hoofdpijn heb. En jahoor zwanger ☺️? Het is echt wel een duidelijk streepje. Ik ben heel voorzichtig blij. Als het goed is ben ik 4 mei uitgerekend. 

@Flowermom, ik heb zelf eigenlijk nog nooit een echte knaltest gehad. Dus dat het teststreepje echt zeker zo donker is als de controlestreep. Ook niet na 5w bij mijn eerste. Ik gebruik altijd kv2v5. Iemand die dit wel gehad heeft?

Gefeliciteerd allemaal! Ik weet het vandaag precies een week, vorige week vrijdag al een licht streepje en elke dag werd hij donkerder met testen. Volgens mijn eigen berekeningen ben ik uitgerekend op 1 mei 2019. 
Afgelopen maart na twee maanden een miskraam gehad, dat was m’n eerste zwangerschap. Ik hoop dat het dit keer allemaal goed gaat..! 

@Madeliefjee, geen ervaring met de kv testen.. ik heb bij mijn eerste wel een knaltest gehad, dus hoop dat de lijn de komende dagen ook weer steeds donkerder wordt! Maar ja, een lijntje geeft aan dat er hcg wordt aangemaakt, maar dat is bij de 1 misschien meer dan bij de ander? Dat je daarom een lichte test houdt? Ik zou het verder ook niet weten!
@melbumblebee, wat naar zeg, na 2 maanden een miskraam.. Hoop met je mee dat het dit keer allemaal goed mag gaan! 

@madeliefjee Ik heb 2 testen gedaan. Een van Action en een die 2v5 van Kruidvat. Het streepje bij die van de Kruidvat was duidelijker dan die van de action. Morgen ochtend officiële NOD, dus heb voor morgen een clearblue klaarliggen met zwangerschap indicatie.. ben benieuwd? 

Gefeliciteerd allemaal! 
Ik had ook niet echt een knaltest, maar wel een duidelijke streep. Hoe licht of donker de streep is, zegt over het algemeen niet zo veel. Hoor vaak dat de eerste testen heel licht zijn zo vroeg, maar dat dan de zwangerschap prima verloopt. 
Het blijft altijd spannend! En deze dagen duren echt super lang. Sterkte allemaal. 

Terug
Bovenaan