Uitgerekend mei 2019

Hey Jackym,
Wat leuk jou hier weer te zien! Gefeliciteerd met je zwangerschap! We lopen echt gelijk. Vandaag zou ook mijn NOD zijn. Maar gister ook al getest (ik was steeds al zo misselijk, ook op vakantie)..en ja hoor hij was hartstikke positief. Ook maar gelijk een clearblue gedaan, 2-3 weken :D! Na berekening ook uitgerekend op 4 mei. Hoe is jou test gegaan vanmorgen?
Andere dames natuurlijk ook gefeliciteerd!

@Bellanova Wat leuk! Gefeliciteerd! Vanmorgen getest en de test gaf wederom zwanger aan! 1-2 weken. Toch blijf ik het heel spannend vinden.. Ik voel sinds vanmorgen wat lichte buikkrampjes alsof er een menstruatie aan zit te komen.. Herken je dit ook? Durf niet blij te zijn ?

@ Jackym;  Ik heb ook wel lichte krampjes, alleen bij mij voelt het anders dan bij een beginnende menstruatie. Maar het is niet gek dat je van alles voelt. Er is van alles gaande daar binnen, ook al is het nog zo pril. Wacht het even af..
Ik vind het ook echt super spannend. Na mijn miskraam eind maart hoop ik dat alles nu ook goed blijft gaan. 

@bellanova Oh ik hoop het ook voor je! Voor jou extra spannend dus. Wanneer ga jij de verloskundige bellen?
@madeliefjee Oké dit stelt me wel een beetje gerust haha.. elke keer als ik naar het toilet ga denk ik.. geen bloed geen bloed aub.. ik ben misselijk en heb de hele dag hoofdpijn. Voel me niet anders dan eerder deze week zegmaar. Heb het vooral s avonds.
Hebben jullie last van vroege kwaaltjes?

Hello Dames,
gefeliciteerd allemaal! 
Ook ik had vanochtend een licht streepje met een sensitest, ik heb in mei een helaas een miskraam gehad dus hoop stiekem dat het nu wel allemaal goed gaat, morgen of overmorgen nog maar eens testen maar als alles klopt ook in mei uitgerekend! 

Terug
Bovenaan