Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Inmiddels is ook onze 4e dochter op 13.05.22 thuis geboren, zonder verloskundige en kraamverzorgster ?. Nu heerlijk genieten van dit wonder!
(uitgerekende datum was 06.05.22).
Oh dus nog in afwachting. Spannend! Hopelijk komt de baby snel ? heb je nig geduld? Ik was al zo ongeduldig ?
De babykamer was echt paar dagen voor de geboorte klaar ?
Gefeliciteerd! ? nu lekker aan het genieten?
Was het bewust zonder kraamzorg en verloskundige of ging de geboorte zo snel? Ik ben uiteindelijk tijdens de bevalling medisch geworden en de baby moest gehaald middels een keizersnee.
@Piioenroos ook van harte gefeliciteerd hoor!!
Ik had een flitsbevalling ?. Verloskundige gebeld om 5.05 en bevallen om 5.34 uur... Toen ik met baby op bed lag, hoorden we haar (auto) aankomen... gelukkig alles goed verlopen!
Wauw dat is wel een flitsbevalling ja!!
Ik ben de 16e bevallen van een gezonde dochter. Heerlijk thuis ? kreeg alleen 5u daarna een bloeding waardoor ik per ambu ben afgevoerd naar het ziekenhuis. Moest gehecht op OK ? maargoed de dag daarna mochten we weer naar huis!