Uitgerekend mei 2022

Wat toevallig: bij mijn vorige zwangerschap ben ik met 35+6 dagen afgestudeerd (en met 36+6 opgenomen in het ziekenhuis) dus oef ik snap de drukte!
Heel fijn dat de baby is goedgekeurd, nu afwachten tot het komt. Hier weinig plannen meer maar helaas is de babykamer nog niet af dus daar aankomende week druk mee. En jij nog druk met afstuderen, gaat dat nog lukken of is het plan sowieso na de bevalling? Sterkte en succes in ieder geval ? verder nog plannen?

Ik ben eind mei uitgerekend, de 30ste ☺️
Maar ons zoontje komt met 38 weken, en ik ben nu ruim een week met verlof, wilde pas met 36 weken gaan dus dat is wel een beetje zuur helaas. Maar het is wat het is ?

Oh echt!! Wat toevallig, balen dat je daarna werd opgenomen. Ik hoop het deze week af te ronden, ben zondag uitgerekend ? Heb erg weinig motivatie en met dit lekkere weer zit ik liever buiten. 
Verder geen plannen, ben vooral erg benieuwd hoe en wanneer de bevalling gaat beginnen! Merk wel wat meer harde buiken en krampjes af en toe.
Hoe staat het met de babykamer? ?

@gebruiker Ja dat lijkt me ook raar, je stelt je toch een soort in op die datum. Waarom willen ze 'm eerder halen, als ik vragen mag? ? Dan ook lekker genieten van het zonnetje deze week!

Hoi allemaal,

Ik zie nu ineens dit topic voorbij komen. Ik ben 27 mei 2022 uitgerekend van ons tweede kindje. Echter weten we al dat we die datum niet gaan halen, vanwege de groei van onze baby. Ik zal rond de 38 weken ingeleid gaan worden, 11 mei wordt alles nog een keer bekeken en een datum geprikt. Spannend dus!

Hoe voelen jullie je?

Hoi! Ja dit topic wordt af en toe even afgestoft ? Hoe is het gisteren gegaan? Is de datum geprikt?
Ik ben inmiddels 40+4 en ga van de ene dag naar mega emotioneel naar de andere dag vol zelfvertrouwen. Het is mn eerste zwangerschap en weet gewoon niet zo goed wat ik zou moeten voelen, dat maakt me onzeker. Lichamelijk gaat het nog super. De kleine beweegt goed! Af en toe gerommel of iets wat ik denk dat er op lijkt ??‍♀️ dus we wachten af... ?

Aaaah wat leuk!! Gefeliciteerd! Is alles goed gegaan? Babykamer nog op tijd afgekregen? Heerlijk genieten en succes met het herstel!
Hier nog weinig aanstalten helaas... geduld geduld ?

Terug
Bovenaan