Uitgerekend mei 2023

Hey allemaal, 
Ik mag mij ook aansluiten ?. 
Totaal onverwacht gisteren een positieve test !! 
Niet gepland maar wel welkom ❤️. Ik durf eerlijk gezegd niet te zeggen wanneer ik laatst ongesteld ben geweest als ik de app moet geloven zou ik voor 3 mei zijn. 
Wij hebben 1 zoontje die 28 september 1 jaar word. Dus we vinden het wel even snel gaan nu ?. 
Voor ons zoontje hebben we 4 jaar moeten proberen en nu dit. Ik hoop deze zwangerschap meer te kunnen genieten. 
Omdat ik niet 100% zeker ben hoever ik ben mag ik volgende week woensdag 14/9 al voor mijn eerste afspraak gaan. Ik ben zo benieuwd !! 
Heb ook totaal niets van klachten enkel krampen zoals aankomende menstruatie maar die had ik ook bij mijn zoontje. Mijn klachten zoals misselijkheid begonnen pas na 10 weken ... maar heeft wel heel de zwangerschap geduurd. 
Wij hopen deze keer op een meisje natuurlijk.

Hey dames. Wat leuk dat ik me bij jullie mag voegen!! Ik moet nog even al jullie berichtjes lezen maar zoiezo gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!!
Ik ben volgens de eigen berekeningen rond 23 mei uitgerekend van ons vierde wondertje. Ik ben zo iemand die dan meteen een afspraak maakt en meteen vooruit aan het plannen is naar 9 maanden later. Best eng soms (het is bij mij 2 keer eerder misgegaan) maar ook heel leuk (om te genieten van het feit dat ik NU in elk geval echt zwanger ben)!

Super leuk en gefeliciteerd allemaal❤️ Fijne zwangerschap!
gek hè hoe symptomen bij iedereen zo verschillen.. ik had symptomen nadat ik de positieve test had maar die zijn daarna minder geworden.. enkel nog grote en licht gevoelige borsten...
verder niet het gevoel van zwanger zijn. Iemand hier ook ervaring mee?

Hey allemaal, 
Ik kan mij jammer genoeg al terug afmelden ?.
Vandaag opgestaan met licht roze afscheiding bij afvegen. 
Daarna wat helderrood... direct naar gynaecoloog gebeld mocht ook direct gaan en jammer genoeg niets meer. 
Ik voel mij momenteel erg leeg en zo emotioneel wil er ook totaal niet over praten met iemand... zelfs niet met mijn partner..

Nroxy wat deprimerend moet dit voor je zijn! Ik snap echt dat je er niet over wilt praten. Je wilt gewoon dat het niet waar is! Dat niemand bevestigd wat je eigenlijk al zeker weet. Hoe meer mensen praten hoe meer ze fout kunnen zeggen. Men lijkt soms ook van je te verwachten dat je het afrondt..  en dat wil je waarschijnlijk helemaal niet! Ik denk ook niet dat ik nu veel tegen je kan zeggen, maar doe vooral rustig aan met uit deze groep gaan. Zolang jij nog het gevoel hebt dat je hier wel hoort dan ben je uiteraard gewoon welkom. Ik ga ervan uit dat de andere dames er ook zo over denken.  
Beetje gekke vraag misschien maar hoe ver dacht je al vooruit ? Had je al babynamen? Had je in je hoofd de babykamer al ingericht en hoe zag die er dan uit ?? Vertel vooral alleen wat je wilt vertellen!!!! En negeer me gewoon als je hier geen zin in hebt.
Sterkte meid!!!

[quote quote=10580097]Super leuk en gefeliciteerd allemaal❤️ Fijne zwangerschap! gek hè hoe symptomen bij iedereen zo verschillen.. ik had symptomen nadat ik de positieve test had maar die zijn daarna minder geworden.. enkel nog grote en licht gevoelige borsten… verder niet het gevoel van zwanger zijn. Iemand hier ook ervaring mee?[/quote]
Jij ook gefeliciteerd. Ik had bij deze zwangerschap eerst een super moe gevoel. En nadat ik de test heb gedaan kreeg ik er ook een beetje rugpijn bij. Verder geen kwaaltjes en ook niet echt een zwanger gevoel idd. Heel gek maar ik voel me eigenlijk nog best "leeg". Ik denk dat ik het pas na de echo ga geloven als ik zie dat het goed gaat allemaal. Vind het echt spannend weer!
Hoe ver ben je nu in je zwangerschap? 

Terug
Bovenaan