Uitgerekend november 2015

Hoi Noukster en Maansteentje,

Wat leuk dat jullie ook in november zijn uitgerekend!
Voelen jullie je goed tijdens de zwangerschap?
Ik hoop dat ik ook binnenkort weer een echo krijg, de eerste verliep vanwege mijn hysterische reactie niet zo soepeltjes. Dus ik hoop heel snel een nieuwe echo te krijgen waarop ik rustig kan genieten van wat ik zie nu ik van de schrik bekomen ben.
Veel plezier en succes dames met de echo's!
Ik hoop dat we er een lekker actief forum topic van kunnen maken zodat we met elkaar lief en leed tijdens onze zwangerschappen kunnen delen.

toitoitoi!

hoi dames allemaal van harte met jullie zwangerschap in deze begin weken ik kom net bij de verloskundige weg en het staat vast rond 21 november kunnen we onze bonus baby verwachten. Was hier super spannend en onverwacht wij hebben al 6 miskramen achter de rug dus waren erg blij met 2 gezond kindjes en was niet de bedoeling nog een zwangerschap in te gaan. Maar inmiddels super blij trots op ons 3e aankomende wondertje. Het is allemaal wel wennen is een totaal andere zwangerschap in positieve zin dan mijn vorige zwangerschappen

Hallo allemaal!

Ook ik ben uitgerekend in november en wel op de 28ste!
2 weken geleden naar de verloskundige geweest voor de eerste echo en daar
wachtte ons een grote verrassing: ik ben zwanger van een tweeling!
Dus onze oudste wordt ineens grote broer van 2!
erg spannend en ook nog wel een beetje onwerkelijk, maar beide kindjes zijn zeker welkom!
Waarschijnlijk zal ik zo rond de 37 weken al moeten bevallen, als ze niet uit zichtzelf eerder komen, dus zelf houden wij de 7de november een beetje aan als datum.
Ben wel benieuwd hoe jullie zwangerschappen verlopen, zijn jullie bijv erg misselijk e.d.?

groetjes, Lisanne

Wat leuk om te lezen van vrouwen die ook in november uitgerekend zijn! Ik ben 14 november uitgerekend. Vorige week dinsdag de eerste echo gehad, wat bijzonder om zo'n klein mensjes te zien bewegen.. in mijn buik! :) Hij was flink aan het bewegen, zwaaien en draaien.

Wat spannend dat je een tweeling verwacht Lisanne! Wij hielden ook even rekening met een tweeling, omdat ik zo ontzettend misselijk en ziek ben. Maar we krijgen er eentje. Maar wel erg misselijk dus, vooral in de middag en avond. De ochtend is op dit moment het enige moment waarop ik mij mezelf voel, hopelijk gaat het snel over. Was zaterdag 12 weken zwanger, dus ik heb goede hoop. En, als de baby maar gezond is, dat is toch het belangrijkste.

ik ben 14 november uitgerekend maar krijg een week eerder een keizersnede
ik heb al een dochter van 9,5 waarbij de bevalling moeilijk is verlopen ze doen daarom uit voorzorg nu een keizersnede

Terug
Bovenaan