Hoi Dames,
Ik heb zelf 8 juli de 20 weken.
echo, ben zooooooooo ontzettend benieuwd of het een jongetje of een meisje is. Het is eigenlijk gek he, dat je als moeder niet eens weet wat er in je lichaam groeit. Als je de 20 weken echo afwacht hoor je het met een beetje geluk dan pas, tot die tijd is het afwachten en raden. eigenlijk gek.
Ik vraag mij af of jullie het al volledig beseffen dat je zwanger bent en dat je ECHT een baby gaat krijgen in november.
Bij mij dringt het nog steeds niet echt door. Ik bedoel, ik weet wel dat ik zwanger ben, daar kan ik met mijn dikke buik niet meer omheen, maar ik maak mij steeds zo'n zorgen. Dan denk ik, ik kan mij echt niet voorstellen dat ik straks ECHT een baby mix van mijn man en mij vast mag houden en voor mag zorgen. Misschien heeft het er wel mee te maken dat mijn andere twee kids al 15 en 16 zijn en dat deze zwangerschap alles behalve geplanned of verwacht was. Dat voelt zooooo vreemd dat ik het haast niet durf te accepteren. Klinkt misschien raar maar ja. Met de eerste twee (ik was toen 19 en 20) maakte ik mij helemaal nergens zorgen over en nu continue. zeikerd he hahaha .
Gelukkig hebben ze bij ons bij de vk iedere vrijdag middag hartjes spreekuur, dan kan iedere moeder die tussen de 12 en 20 weken zwanger is even naar het hartje komen luisteren. Dat stelt dan wel weer gerust. Hoe staat het met jullie kwaaltjes???
Liefs van Charlotte