Uitgerekend november 2021

Hoi dames,Lijkt me leuk om hier contact te hebben met anderen die in november 2021 zijn uitgerekend.<br />Ik ben 25 (vriend 26), nu ruim 8 jaar samen en zwanger van ons eerste kindje! Uitgerekend waarschijnlijk rond 1 november 2021.<br />Sinds 2018 weet ik dat ik pcos heb (zonder gluten- en lactosevrij dieet heb ik überhaupt geen menstruaties). Dit najaar bij de huisarts geweest en gelijk een doorverwijzing gehad. Met behulp van letrozol al in ronde 2 zwanger! Eerste echo op 10 maart, hopelijk dan een kloppend hartje te zien!<br />Ben benieuwd naar jullie verhalen.<br /><br />

Ik ben 4 Nov uitgerekend zoals het nu lijkt. 25 maart pas eerst echo. Ik moet zelf zeggen dat ik het wel spanned vind aankomende weken. Eerst ben je bezig met zwanger worden en nu wil ik alleen maar weten of alles goed is met de baby. Ook door veel verhalen hier over miskramen en lege vruchtzakje. Ik had dit namelijk nog niet zo bekenen omdat dat niet in mijn directe omgeving heb mee gemaakt. 

Ik ben volgens de telling 30 oktober uitgerekend, qua leeftijd zit ik hetzelfde, ik ben vrijdag 26 jaar geworden.
Ik heb in december met 5,5 week een miskraam gehad dus bij ieder pijntje of krampje maak ik me toch wel zorgen. Ik heb 15 maart mijn eerste echo.

Hoi allemaal! Ik sluit me ook graag aan. Ik ben ook 26 en nu bijna 6 jaar met mijn vriend samen. Ik ben waarschijnlijk ca. 6 november uitgerekend.
Ik wil deze week een afspraak maken bij de verloskundige, hopelijk op 23 maart dan de eerste echo. Spannend!

Hoi dames,
Ook een berichtje van mij. Volgens mijn berekening 2 of 3 november uitgerekend van ons 2e kindje. Vorig weekend een positieve corona test, dit weekend positieve zwangerschapstest ;) 
Ik ben 35, bijna 8 jaar samen met mijn man en we hebben al een dochter van ruim 3. De wens voor een 2e was er lange tijd niet bij ons allebei, tot een aantal maanden terug. Nu helemaal in de wolken :) tegelijkertijd vinden we het allebei weer net zo spannend als bij onze 1e. We hopen dat het ons gegund is dat alles goed mag gaan.
Bij onze eerste heb ik veel gehad aan de groep die toen ook via hier ontstond. We hebben nog steeds contact. Het lijkt me mooi als we elkaar kunnen helpen en steunen! 

Hoi dames,
Ook een berichtje van mij. Volgens mijn berekening 2 of 3 november uitgerekend van ons 2e kindje. Vorig weekend een positieve corona test, dit weekend positieve zwangerschapstest ;) 
Ik ben 35, bijna 8 jaar samen met mijn man en we hebben al een dochter van ruim 3. De wens voor een 2e was er lange tijd niet bij ons allebei, tot een aantal maanden terug. Nu helemaal in de wolken :) tegelijkertijd vinden we het allebei weer net zo spannend als bij onze 1e. We hopen dat het ons gegund is dat alles goed mag gaan.
Bij onze eerste heb ik veel gehad aan de groep die toen ook via hier ontstond. We hebben nog steeds contact. Het lijkt me mooi als we elkaar kunnen helpen en steunen! 

Dag dames

Ik sluit me hier ook graag bij aan. Volgens de app van ouders van nu ben ik uitgerekend op 5 november (mijn verjaardag ?). 19 maart hebben we onze eerste echo. Ik ben 28 en mijn man is 30. Dit wordt ons eerste kindje.

We waren sinds januari 2020 aan het proberen. In augustus werd bij mij ook PCOS vastgesteld nadat ik een halfjaar geen menstruatie heb gehad. Wij zijn toen ook gestart met letrozole. Na de derde ronde zijn er extra tests gedaan waaruit bleek dat mijn man zijn sperma niet goed was. We waren net doorverwezen naar het ziekenhuis om ivf op te starten toen we deze vierde ronde letrozole ontdekten dat ik toch zwanger ben ?. Een klein mirakel denk ik maar vooral heel blij dat we niet de hele medische molen verder in moeten. Ik kijk er naar uit om met jullie onze ervaringen te kunnen delen ☺️.

Goedemorgen,

Ik praat ook graag gezellig mee! 34 jaar en nu 5 weken zwanger van ons 1e kindje. Nog zo onwerkelijk nu het zover is. Vind het spannend omdat het nog maar 5 weken is en onwerkelijk omdat we een jaar bezig waren. Uitgerekende datum is rond 1 november. Hebben jullie al klachten? Hier valt het mee. Soms een wat gevoelige buik/steekjes, winderigheid (tsja) en lage rugpijn. Gefeliciteerd allemaal!

Terug
Bovenaan