Uitgerekend november 2021

Ik wacht nog even de officiële test van morgen af, maar ik heb gisteren positief getest! 2 weken na mijn punctie en 9 dagen na de terugplaatsing van Icsi1. Ik kan het niet geloven, bijna 2 jaar nadat ik bij de huisarts naar binnen liep om een doorverwijzing ben ik eindelijk zwanger! Wij zijn officieel sinds sept 2018 fanatiek bezig, daarvoor lieten we het maar gebeuren maar waren we er niet bewust mee bezig. Ik ben inmiddels 38, mijn partner al weer 50 en hij heeft twee kinderen uit een vorige relatie. We zijn inmiddels al 15 jaar samen en hebben veel meegemaakt.
Ik vermoed zelf dat de uitgerekende datum 31 oktober of 1 november zal zijn.

Goedemiddag, deze zonnige dag!Onze dag begon nog zonniger want een positieve test! Dus zwanger van baby nr 2! Uitgerekend op 9 november.
Ben 32 jaar, man 33 en hebben een dochter van 1,5 ?Morgen maar eens bellen voor de eerste echo en nog geen klachten

Ik klets ook graag mee! Sinds 2 dagen weet ik dat ik zwanger ben van ons eerste kindje. Volgens mijn berekening zou ik rond 10 november uitgerekend zijn. Een echo staat nog niet gepland, morgen eerst contact opnemen met de verloskundige ?

Hey,
Ik ben 27j, mijne man is 26j. Wij wonen in België.
Dit wordt ons 1e kindje! Uitgerekend voor 8 november!
Al positieve test gehad, 5d voor men ongesteldheid dus weet het al bijna een week ?
Gefeliciteerd aan iedereen !

Vandaag op mijn officiële testdag (16 dagen na de punctie) weer lekker een dikke vette plus!! 2 tot 3 weken zegt de CB. Volgens de app ben ik 7 november uitgerekend. Ik ga het wel zien, die ene dag meer of minder maakt mij echt geen bal uit! Ik heb op 25 maart mijn echo staan bij de kliniek. Bij mijn eigen arts, dus dat zal wel weer emotioneel worden. Zij deed ook de terugplaatsing en stond echt te stralen om de kwaliteit van het embryo, waardoor ik echt met tranen in mijn ogen zat.  

Gefeliciteerd allemaal! Inmiddels de verloskundigenpraktijk gebeld. 18 maart eerste echo, dan ben ik 8 weken zwanger. Zo spannend. Hebben jullie ook dat je angstig bent voor een miskraam? Soms vind ik de momenten dat ik naar de toilet ga spannend als ik denk iets te voelen of een opgeblazen gevoel heb. Voel mij verder tot nu toe goed!

Heel herkenbaar, DG. Zeker omdat ik helemaal geen klachten heb. Iedere keer na toiletbezoek toch bang voor bloed op het wc papiertje.. Aan de andere kant ook wel vol vertrouwen dat het wél goed gaat!

Terug
Bovenaan