Uitgerekend november 2021

@DG hier best al wat klachten ?. We hebben ook ontdekt dat ik zwanger ben na een tripje naar Spoed afgelopen week door een cyste op 1 van mijn eierstokken die geknapt was na hyperstimulatie door de medicatie. Ik ben vaak wat duizelig, steekjes in de onderbuik inderdaad, weinig eetlust maar wel veel honger en dorst, pijnlijke borsten, erg moe en emotioneel, slecht inslapen en dan zeer onrustig slapen met veel dromen en vroeg wakker worden. En ik ben toch ook nog maar 5 weken ver ongeveer. Dat belooft voor de komende weken denk ik dan ?

Hoi meiden! Wat leuk en spannend allemaal! Ik klets ook heel graag hier mee. Ik had gisteren een positieve test in handen. We hebben een dochtertje van 12-11-19, nu zou ik uitgerekend zijn rond 5-11-21 volgens mijn eigen berekening. Bij haar duurde het 9 maanden voor we zwanger waren, dit keer mocht het bij ronde 5 al zo ver zijn! Is er misschien animo voor een whatsapp groepje met dames uitgerekend in november? Dan hoor ik het graag!

@DG ik merk nog niet zo heel veel, maar ik ben ook pas 4 weken zwanger nu. Moet wel wat vaker plassen en heb gevoelige borsten. En heb ook af en toe wat steekjes. Ben benieuwd hoe dat de komende weken wordt.. ?

Hier gelukkig nog geen klachten, alleen mega gevoelige tepels.. Ben benieuwd hoe dat komende weken gaat zijn.

Afgelopen week wel corona-positief getest ook, maar gelukkig geen klachten van gehad.

Hoi allemaal!
Ik sluit me graag aan, hier waarschijnlijk 5 november uitgerekend. Ben nu 29 en dit is baby 2?..

Terug
Bovenaan