Uitgerekend oktober 2017

Hallo Dames,

Gisteren 4-2-17 een positieve test! Jaaaa we zijn ZWANGER. Zo ontzettend spannend. Het is nog erg pril omdat er 1-2 wkn stond ( ik heb me laten vertellen dat je dan 4 wkn zwanger bent?)

Ik zou heel graag ervaringen willen delen. Het is zo spannend en zo pril. Onzekerheid is er natuurlijk ook, 'als het maar goed blijft gaan!"

Hopelijk tot snel

Gefeliciteerd!

Ik had 3-2-17 2 positieve testen in mijn handen en gisteren nog een CB gedaan aan ik ben ECHT zwanger! Zo onwerkelijk nog!

Vandaag ben ik 5 weken, want mijn cyclus begon op 1 januari. Nou ben ik , sinds ik gestopt was met de pil, elke cyclus onregelmatig geweest, dus durf dat niet precies zo te zeggen. Maar op dag 34 had ik meteen twee streepjes dus durf misschien wel uit te gaan van een cyclus van 28 dagen.

ik voel me nog helemaal niet zwanger. Heb wel kleine dingetjes die ik er aan zou kunnen linken, maar weet t niet zeker.

ben sinds gisteravond snot verkouden en keelpijn, hopelijk heeft dat geen effect op mini.

Ik had 1-2 een positieve test. Nu bijna 5 weken zwanger. Vorige x bij 5 weken en twee dagen een miskraam gehad. Nu vanmorgen beetje roze afscheiding bij afvegen. Iemand ervaring? Maakt me een beetje onzeker

Hoi allemaal,

ik mag me hier ook melden. Als het goed is, verwachten wij 5-10 ons eerste kindje. Ik heb me al aangemeld bij de verloskundigen, maar nog geen reactie. Ga deze week bellen voor een afspraak, spannend!

Ik snap jouw angst Linda. Hopelijk is toch alles goed.ik duim voor je

Ik krijg zelf altijd (en nu al helemaal) de kriebels als ik lees dat iemand een miskraam heeft gehad. Dat maakt mijn eigen zwangerschap eng haha. Vooral omdat je er niks tegen kunt doen....

Hoi Dames!

ik wil me ook graag aansluiten bij dit forum.

In december hebben we besloten om voor ons eerste kindje te gaan. Eind december hadden we al (4) positieve testen in handen! We waren echt in shock!!

Helaas mocht was het van korte duur en kreeg ik in de eerste week van januari een miskraam.. Echt heel verdrietig

Nu zijn we inmiddels 3/4 weken verder en zijn er 2 februari achter gekomen dat ik weer zwanger ben! (Opnieuw in grote shock!)

Cb test geeft aan 2-3 weken zwanger.. Meteen de verloskundige gebeld en zij stond er ook even van te kijken. Gelukkig mag ik eerder komen voor een echo :) 21 feb. Is het zover. Wanneer krijgen jullie de eerste echo?

Een beetje lang verhaal geworden, sorry hihi..

groetjes!

Hoi allemaal,

Op 3-2 en 4-2 een positieve test in handen!! Dolgelukkig maar beseffen doe ik het nog niet helemaal.

Ik ben de laatste week/anderhalve week veel misselijk en heel erg moe. Ook steeds last van kleine krampjes in m'n onderbuik. Vandaag is m'n misselijkheid er niet heel erg en ik maak me direct druk! Duimen dat alles goed zal gaan.

Ik heb me net aangemeld bij een verloskundige! Spannend allemaal.

Iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap!!

Hallo meiden

als eerst van harte gefeliciteerd allemaal!

ik wil me zelf ook melden op 2-2 en 3-2 een positieve test wij zijn blij maar ook erg onzeker heb vorig jaar een zwangerschap moeten afbreken dus wij zijn niet meer zorgeloos. Je hoort en leest ook zoveel dat het al vroeg mis gaat!

28-2 staat met 8 weken de eerste echo gepland duurd nog zo lang!

Terug
Bovenaan